![]() |
Dag Spiegelbeeld
Dag Spiegelbeeld
Zet je contouren eens, tot andere vormen Opdat het meisje, van vroeger weer verschijnt Zij zwaait naar haar, Tikt op het glas Steekt haar hoofd, onder haar jas Maakt een gek gebaar. En langzaam aan verschijnen kringen in de spiegel vormen schitteringen in haar ogen trekken mondhoeken omhoog Het speelse kind, is weer bewogen Zie ik, weer voor mij staan |
Blijft toch altijd grappig hoe mensen dingen anders furmuleren als ze een vrije vorm aanhouden.
|
Citaat:
liefs dennis - spreek je snel weer - |
(auwtsj, vroeg op de morgen :D :o Naja...
toch maar een fatsoenlijke reactie proberen te posten ;)) Vind het erg mooi, idd vrij... maar hij loopt goed en je hebt de woorden mooi uitgekozen. Het schuingedrukte stukje staat er trouwens heel mooi tussen, maakt het een beetje... speels... ofzow :D Vinnum goed! XXXX |
Citaat:
Kan ik hieruit concluderen, dat je zo'n vrije vorm(als deze;)), leuk vindt om te lezen?, wat vind je van de formulatie van dit gedicht dan? Tnx voor jullie reacties mensen(K) |
Leuk om te lezen, da. Als je het dan persé zo expliciet wil hebben. Maar ik ga haar niet herformuleren.
|
Citaat:
|
ik had hem al keer gelezen :), maar toch nog even reactie. Ik vind hem leuk, speels geschreven, de kinderlijkheid komt naar boven, maakt het nog meer bijzonder, tis grappig, ik zie het helemaal voor me :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |