![]() |
een paar stomme feitjes
Wisten jullie dat...
American Head charger vroeger Gestapo Pussy Ranch heette? Dat Finger Eleven vroeger Rainbow Butt monkeys heette? Dat Boy hits car vroeger Grandma's third battalion heette? Ik breek nooit meer mijn enkel, ik internet te veel. :S |
jeetje wat een stomme feitjes :D ;)
beterschap |
dragonslayer -> slayer
|
breek je enkel maar niet meer nee ;)
|
mensen die hun enkel breken zijn lomp en verdienen het
|
hot water music was vroeger the hot water music band.
Jimmy Eat World was in het begin een Metallica cover band. |
Citaat:
|
cupid's victim >> eergisteren nog the violets
undeclinable ambuscade >> undeclinable |
ik zeg dat gewoon omdat ik al weken op dit forum zit omdat ik mijn enkelkapsels gescheurd heb en me de tyfus verveel.
|
wist je dat......
Moonspell vroeger "Morbid God" Heette? Trail of Tears vroeger "Natt" Heette? Den Heerschers vroeger "Willem Temptation" heette? Altar terug is? :p |
nog eentje:
alice in chains vrroeger alice 'n chainz heette billy corgan en wayne static in 1 band hebben gezeten? Robert Patrick uit Terminator 2 de broer van Richard Patrick, zanger van Filter is? De Apex Theory zanger vroeger drummer was bij System of a down? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is in om alles met een S met een Z te schrijven. Dus hey hoe iz het? allezz goed? (breezer taal) dus dat deed me er een beetje aan denken.. |
Citaat:
|
Citaat:
HeEeEeEyYyYzZzZzZz !!!! AlLeZzZz GuCcIiI ??? HeB jE nOg NiEuWe PiCa'S ??? veratling: hallo, alles goed? heb je nog nieuwe foto's? |
Citaat:
jesus , volgens mij was het ook niet helemaal serieus bedoeld (lettend op smileys) riverfenix > fenix tx |
the beatles > anal cunt
dat weet niemand he |
Citaat:
Gefeliciteerd! *smak*smak*smak* |
The Chemical Brothers heetten vroeger The Dust Brothers. Toen ze internationaal gingen bleek dat er reeds een bekend Amerikaans producersduo bestond onder die naam (o.m. bekend van werk met Beck, Hanson, Beastie Boys, White Zombie).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16. |