![]() |
[gfx] nog niet af -- nog een ding voor gewassen
plak de link wel ff, plaatje is forumlayout-verneukend.
http://p-chez.endoria.net/createch/gwssnsieg.jpg kritiek? hou in gedachte dat-ie nog niet af is hm :) ('t is btw mn broer op 't plaatje, not me :)) |
you know it piet :] doop
|
Citaat:
|
ja zeker wel dope... *jaloers op vector skills* :p
|
ja wel koel idee, ik hou wel van dat uhmm retro-achtige gedoetje, met advertenties vooral alleen... vinnik het gezicht van de man er niet bijpassen, de manier waaarop hij is gemaakt wel , maar zijn karakterestieke eigenschappen zijn niet zo zeer goed voor zo'n advertentie vind ik.
moeilijk uit te leggen :P kan ook geen voorbeeld geven van een gezicht dat ik er wel bij vind passen. verder vinnik de kleuren ook koel :) jeah |
Citaat:
Ik ga nog een aantal van dit soort plaatjes maken.. Gewassen bestaat uit 5 man, voor elk zo'n plaat :) Misschien dat die dan beter zijn. En idd, k heb een beetje retro gebruikt, maar dan in combinatie met wat modernere, hoekige vormen. Dat geeft wel 'n cool contrast imo. |
Niet slecht maar is slapjes qua kleurgebruik vind ik.
Misschien nog iets aan toevoegen qua beeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat de grote platen ff linksliggen.. en maak van alle hoofden een soort zegels :)
http://p-chez.endoria.net/createch/gwssn-zegels.jpg vind ik persoonlink nog mooier. Mede door simpelheid; "In die Ruhe liegt die Kraft". |
Het is net of de naam die erboven staat gewassen is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
URL is geupdate.. nog een zegel erbij.. ;)
|
quite funky :P
ik vind nummer 1,2 en 4 de beste :) nummer 2 heeft funky kleurgebruik nummer 1 heeft een funky hoofd hummer 4 heeft dope seriemoordenaarsloek :P |
Citaat:
|
vet meer mensen beginnen de slang op te pikken :]
vind die laatste de bruutste door zijn masterlijke dope pose :> |
Citaat:
|
hehe erg gaaf :) vectors zijn 1337!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |