![]() |
leugentjes om bestwil
geloof jij daarin? wat is de laatste die je gebruikt hebt?
|
ik doe daar heel veel aan , vooral op school maar tegen mn ouders ook wel ,
(wow wat een nuttige reply ;) ) |
Ja, doe ik aan..
De laatste? Weet ik veel, is al een tijdje geleden >:-) |
jah af en toe.. maar niet te vaak..
hmmz de laatste kan ik me niet herrineren... (hoe zou dat komen??!?!) :confused: |
nee meneer de agent, die zijn er voor om mijn haar te verven en het verstevigt het ook gelijk.
|
uhm vooral op school, af en toe tegen ouders, verder niet zo veel eigenlijk :) de laatste kan ik me niet herinneren hoor.
|
Naar mijn idee doet iedereen dat wel..
ik net nog: "Paula, heb je geen huiswerk?" - "neej.. kheb vrij weinig" |
Mijn halve leven is aan elkaar gelogen. En dat meen ik.
En de laatste leugen die uit mijn mond kwam? "Ik ga naar boven, ik ga studeren" Amper 15 minuten geleden... |
Citaat:
Vandaal ;) |
vanmiddag nog.
Ik ging met vrienden van een andere school de stad in, maar ik zeg dus dat ik met mensen uit me klas de stad in ga. me moeder word zo geflipt als ik om ga met mensen die ze niet kent. maar ze is dan ook wel een beetje ziek en zo. |
Ja ik heb daar wel een handje van :o
|
wie doet t niet.. :p
|
nee schat je hebt helemaal geen dikke kont
|
Nee schat, ik heb nog nooit onveilig gevreeen.. ;)
|
Citaat:
:D |
Citaat:
..Iedereen liegt wel eens. Als er om mijn mening gevraagd word probeer ik wel altijd eerlijk te zijn, maar over dingen als huiswerk bijvoorbeeld lieg ik best vaak. :o |
ik lieg altijd :)
|
Citaat:
|
Yep ik ook :rolleyes:
|
Alleen over school eigenlijk, dingen als 'nee niets meer te doen voor school' en als de afdelingsleider komt vragen waar ik was op het uur dat ik niet in de les zat, was ik bij de dokter oid (maar dat komt niet zo vaak voor bij mij, alleen als ik gym heb soms :p)
|
wie niet? iedereen doet t wel
ik ook, nog geen 2 minuten geleden: Moeder (met zeurderige harde heksenstem) : "HEB JE JE HUISWERK AL AF?!?!?! ik (met vermoeide blik en proberend niet chagrijnig te klinken): "jaha....." *schijnheil* dan zal ik er maar niet bij vertellen dat ik morgen een pw Eco heb :o |
Ik lieg niet ik praat wel vaak onzin...
|
Citaat:
|
Soms doe ik daar wel aan. Het kan veel gezeur om niks verkomen. Maar als je het vaak doet vind ik het geen leugentje om eigen bestwil is..maar af en toe moet kunnen.
Vroeger kon ik alles bij mekaar liegen, maar door een aantal dingen is dat vernaderd. Nu kan ik nog amper liegen..soms erg onhandig maar ben liever eerlijk dan een leugenaar. |
Citaat:
|
mwah als er iets is wat ik goed kan als ik het wil is het liegen :D
en ja ik lieg vaak om bestwil en omdat dingen soms ongezegt geen effect hebben en andersom wel, dus ja leugentjens om best wil doe ik wel aan. de meest recente: "nee toen was ik aan het leren" k geloof 15 min. geleden over iets dat er niet opgeruimd was. (verder ben ik wel heel eerlijk hoor ;)) |
Citaat:
Verder vond ik het leuk te kijken hoever je kan gaan, kijken in hoeverre mensen je willen geloven als je iets met een stalen gezicht kan vertellen, kijken hoe dom de mensen zijn. En dat vind ik nu nog steeds leuk, kijken wat en hoeveel mensen van je geloven, en kijken hoever je ze kan krijgen. Ik vind het prachtig als ik iemand zo ver krijgt dat zij doet wat ik wil. Waarbij een van de leukste dingen nog wel is: je kwetsbaar en lieflijk opstellen, schattig doen, haar verleiden, gebruiken en dumpen. Ik weet dat het ongelooflijk shitty is om te doen, maar kom op, het is gewoon leuk om met iemand zijn geest te kunnen spelen... :) |
Jawel, alleen om kleine dingetjes die niet echt boeiend zijn..
|
jawel ik ook welles
de laatste.... oh ik weet et even denken shit het ligt op het puntje van m'n tong....... oh ja, toen vanmiddag een of andere weirdo aan mij vroeg of ik misschien vrij had zei ik dan ik les had :o . Ja wow :rolleyes: |
Citaat:
:eek: shitty? het is evil :mad: (n) ikzelf doe het zovaak. maar niet over mn leven hoe saai die ook maag zijn. ik heb daar een hekel aan. als ik merk dat mensen hun leven opleuken (omdat ik dan het echte verhaal ken) dan erger ik me echt dood. |
mwah iedreen doet er wel aan:p
ikke owk soms...:p |
hehe best vaak; elke avond
'wat heb je rooie ogen!' -' jah, k heb rook in mijn ogen gekregen' :D |
Eerder waarheid om eigen bestwil. Ik wind er geen doekjes om, 'k probeer het wel zo genuanceerd mogelijk te brengen, als het dat niet lukt, dan maar met geweld ;)
Maar helaas, niemand is perfect, laatste die ik had gebruikt: *flits* Klasgenote: "heb je een foto van mij genomen!?" Ninh: HUH??!! IK?!?!? neeeeee hoooooooor!!!! erm... *begint te zweten met camera in hand*, OEH KIJK DAAR! FRANS BAUER! Klasgenote: "waar!?" Zie hier het resultaat: http://www.phusion.nl/~madnerd/foto/...cursie/erm.jpg Voor haar eigen bestwil natuurlijk, en de mijne ;) |
Citaat:
|
die modder op de auto, dat komt door de regen :/
ik lieg niet graag, maar verzwijg wel vaak dingen. |
Pffffft...... genoeg leugentjes om bestwil voor mij! Wat mij de betreft de uitvinding van de eeuw! Ik bedoel: als je iemand kan laten ophouden met zeiken door gewoon een paar simpele verzonnen woordjes.... (y) waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
|
Citaat:
|
bij mn moeder doe ik dat regelmatig, eigenlijk
|
wie vertelt er nooit een leugentje om bestwil?
|
Citaat:
|
laatst nog:
nee hoor, ik ben helemaal geen gek die uit het gekkenhuis ontsnapt is :D |
Citaat:
kneus |
Ja, best wel vaak..
als ik m'n huiswerk niet af heb.. of als ik iets niet gedaan heb wat ik moest doen... dus jah :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |