![]() |
Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien?
Als er van één spel een remake zou moeten komen zou het volgens mij Wacky Wheels moeten zijn.. damn het is zo'n gaaf, zeker 2-player shoot out. :D Egels! Eenden! Tijgers,haaien,lama's! Karts! Maar graphics uit de 3e eeuw voor christus :|
Zo'n spel verdient nieuwe graphics, filmpjes, muziek, en 500 nieuwe maps :) |
Ik wil juist M.U.G.E.N. met totale nieuwe graphics , M.U.G.E.N. is een vecht-spel van dbz poppen, X-men, spiderman, alle cartoons etc. op 1 game vechten das leuk en wordt ondersteund op Ms-dos. die niet zo lekker loop op XP
Verder wil ik wel Serious Sam 3 zien, 2 heb ik vervolgens al uitgespeeld. :) |
ik zou wel een little big adventure 3 willen zien:) *kwijlt bij de gedachte*
|
Van starcraft mogen ze van mij wel een vervolg maken :)
|
Ik zou wel weer wat willen horen over dat vervolg op Chrono Trigger en Chrono Cross, genaamd Chrono Break. Ik heb een tijd geleden er al het een en ander over gehoord, maar sindsdien is het een beetje stil omtrent dat spel. Die zou ik wel graag zien verschijnen.
|
Syndicate. :o een remake graag.
En van Theme Hospital ook. :) Oh en Transport Tycoon. :o |
van vagrant story en Final Fantasy 7 en 8, die trouwens ook komen :D
|
Legend of Zelda: A Link to the Past
|
Citaat:
en Homeworld 2, maarja daar zijn ze al mee bezig :) |
Final Fantasy 7 :)
Enne.... ik speelde vroeger altijd supaplex, met bommen verschuiven, exploderende diskettes plaatsen, alle voorwerpen pakken en naar het vierkantje met de E erop gaan, waarna je een level uit hebt gespeeld, een zouteloos melodietje hoort en je door kan gaan naar het volgende level :D daar zou ik toch wel heel erg graag een remake van willen zien :) en een vervolg op Final Fantasy X lijkt me ook wel lache :) en natuurlijk wil ik zeker een vervolg zien van Resident Evil Code Veronica :) |
- Transport Tycoon
- Little Big Adventure - Starcraft (deel 2 komt eraan :D) - X-Com 1 (de rest zuigt) - Colonization |
Citaat:
LBA 2 was (en is misschien nog steeds) echt het meest super vette spel dat er bestaat. Jammer dat Adline is opgekocht :( :( |
ik wacht hopeloos op starcraft 2 :(
(en dan bedoel ik niet dat slappe aftreksel ghost) Nou ja, eigenlijk zo'n beetje wat Inf3sted Funk zei :D |
Stunts, na 10 jaar is er nog steeds geen gelijk spel wat je ook de mogelijkheis bied om banen te ontwerpen. Zijn btw wel bezig met verbetering ervan...
|
Het vervolg op Golden Sun. Er is nog steeds geen release datum :(
|
Secret of Mana *kwijlt*
E.V.O.: search for Eden (zéér onbekend spel)....128bit dino's ea préhistorische dieren *kwijlt nog meer* |
Citaat:
Uhm van mij mogen ze een: Dune 3 maken (niet 2000 of Emporer hun verpesten het) WarCraft 4 (altijd welkom) StarCraft 2 (pff.. laten ze bij Blizzard eens doorwerken) RCt 3 (er kunnen geen genoeg Rollercoasters zijn) |
starcraft II
warcraft IV diablo III I LOVE BLIZZARD |
Citaat:
On-topic: Stunts inderdaad. :) Maar de grootsheid van dat spel zullen ze toch nooit kunnen benaderen. Overigens zijn ze, waar ik errug blij mee ben, bezig met een soort van opvolger van One Must Fall 2097. (www.omf.com) Ziet er errug interessant uit. :) |
-Een waardige opvolger van Red Alert (RA2= (n) )
-Colonization -Day Of The Tentacle -Theme Hospital En wat ik verder nog kan bedenken de komende tijd... |
Betrayal at Krondor zou ik wel eens willen zien met nieuwe graphics
|
Metal Gear Solid 1 met de graphics van MGS2
|
Citaat:
|
populous1
ze zouden ook nog eebn populous 4 moeten maken |
inderdaaad stunts2
|
Populous idd.
|
Citaat:
Ook van Strife, gewoon een vet goede FPS/RPG. Van Dark Earth mag mij ook wel een vervolg gemaakt worden :) |
Citaat:
verders zou ik zeer graag een vervolg zien op MAX PAYNE!!!! dat spel was gewoon zo gruwelijk vet, alleen veeeeelste kort. |
Supaplex
|
Citaat:
voor de rest kan ik me gelukkig lekker warm blijven maken op doorlopende FF spellen, maar goed... MGS is ook geweldig natuurlijk, maar deze komen ook allemaal natuurlijk...(toch) |
tomb raider en duke nukem :P
|
Supaplex, LBA en One must fall , ben ik het ook wel mee eens ja..
Maar wat vinden jullie nou van Wacky Wheels? |
Legend of Zelda Majora's Mask (N64) wou ik wel een vervolg van (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben zoiets gezegd van, dat Ghost GEEN SC2 is, maar dat ze zeker weten nog een keer het Starcraft universum zullen bezoeken op de PC. Ik geloof ook dat dat in de FAQ staat ofzoiets. Ik acht de kans iig. 100% dat er een SC2 komt. :) |
Citaat:
heeft vorige week voor de 3e keer lba 1 + 2 uitgespeeld :D |
Citaat:
|
Citaat:
ff ontopic: een nieuwe MegaManX :D |
Citaat:
|
STUNTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat spel is zo wreed, heb ik vroeger kapot gespeeld in mijn MS-Dos hoogtijdagen :D |
ttdlx
|
Citaat:
*probeert* |
Hier doet'ie het gewoon :confused:
|
mafia :)
|
uhm een vervolg van max payne zou leuk zijn..:D
ennuh nog wat commander keen reeksen ofzo :D verder nog een hele serie tekken voor op de consoles :D (fervent tekken-fan) |
Citaat:
Er zijn 2 games gemaakt: Betrayal at Krondor losjes na het verhaal van Krondor: Het verraad en Return to Krondor losjes na het verhaal van Krondor: Traan der Goden Beide games zijn uitgegeven door Sierra en ik weet dat Betrayal at Krondor vrij is gegeven... dus dat legaal is om 'm over 't internet te verspreiden... Als je 'm echt wil spelen... zoek 'm op een abandonware site (Ik kom er net achter dat Sierra 'm niet meer online heeft staan... en op deze site kan je heel veel info over de game krijgen... [edit]ff lopen zoeken en hier:"http://www.tonyaustin.com/alt-tab/games/krondorplay.asp kan je 't spel en de patch downloaden :) [/edit] |
Perfect Dark.
Komt er gelukkig ook, wordt waarschijnlijk weer de reden waarom ik nog een Xbox ga kopen. |
Colonization
Xcom 1 (Ufo:Enemy Unknown) Fatal Racing Max Payne Brutal Sports One Must Fall (Is btw al een nieuwe versie van geloof ik) Air Born Ranger Indycar Racing 1 (Van Papyrus, deel 2 was helemaal niks vind ik) Hi-Octane Syndicate Populous |
Citaat:
ik zou wel eens een mooie 3D versie willen zien... (alleen is turnbased wel een beetje achterhaald imho) En populous had Populous III en dat vond ik wel een aardige opvolger die 't concept redelijk behield |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |