![]() |
Faith No More/Mike Patton
Na een tijd op dit board te hebben gezeten. Zijn er eigenlijk wel faith no more aanhangers hier? Zo niet, dan mag iedereen zich collectief schamen. Faith no more is echt een halve grondlegger van de nu-metal scenen, en verder invloedrijk en geniaal, ze deden precies waar ze zin in hadden, maakten aparte cd's, maar ook mooi cd's.
Verder mike patton fans hier? Zijn werk met mr.bungle/tomahawk/fantomas/solo-project? Ik weet dat lennart faith no more goed vindt, maar meer mensen??? |
Faith no more is een uitstekende band met lef... maar laten we wel wezen naast hen zijn er nog heel wat invloedrijke bands geweest zelfs in de qua muziek magere jaren '90!
Ik vind het wel cool om te zien dat Mike Patton zich meer dan ooit tevoren als artiest kan ontplooien! Ook de andere ex-leden lijken zich vooralsnog niet in te houden op het muzikale vlak zij het dat zij het wat minder in de schijnwerpers profileren! |
Citaat:
|
fantomas, zat daar die Slayer-drummer niet bij?
|
Citaat:
En de bassist van Mr.Bungle Gitarist van Melvins |
Citaat:
|
klopt het trouwens dat een gast van Faith No More [kweet niet of het Mike Patton is..] een sideproject heeft met Chino Moreno? Timesleepers oid?
|
Ik heb een paar nummers van Fantomas en die bevallen goed...verder ben ik niet zo bekend met Faith no more, vast en zeker wle wat gehoord, maar vond t kennelijk niet zo goed dat t is blijven hangen...
Download tips ofzo misschien? |
F n M (y)
Bekendste nummers Epic natuurlijk We care alot Falling to Pieces Midlife Crisis Easy Last Cup of Sorrow Ashes to Ashes leuke voorbeelden van pattons stembereik: luister eerst deze: I Started a Joke en dan: Paper Rock Scissors (Nieuwe Dillinger Escape Plan EP) Mijn favorite Mr Bungle nummer: The Air Conditioned Nightmare Teamsleep heeft nix met patton te maken zover ik weet. |
jaaaah vette band
|
Citaat:
Mike Patton doet mee op het nummer ' kool-aid party'. Ik heb overigens nog 2 solo albums van Mike Patton 'adult voices' (of zoiets, geen zin cd bij te pakken) en 'pranzo oltranism'. Leuk gedaan, ene cd vol met effecten via de microfoon, 56 tracks ofzo, allemaal vreemde geluiden met mic, heel bizar en 'pranzo oltranism' is raar, met orkestrale cello's, een druppende kraan en een bak grind ofzo. |
Citaat:
|
Ik heb de cd King for a day fool for a lifetime. Erg goed.
De cds zijn allemaal niet zo duur bij de FRS. Maar welke is nog meer een aanrader? |
ik denk de het "bekendste" FnM album toch wel Angel Dust is...maar je kan ook "Who Cares Alot?" kopen, is een best of.
|
fantomas vind ik veel beter dat FNM ...ik heb die laatste cd een tijd geleden gekocht ...staan 2 nummers op die vol Beuken de rest is wel wat minder maar neem de pret niet weg ...Live is fantomas Echt te vet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |