![]() |
Artiestennaam
Omdat ik mijn Hardere producties gescheiden wil houden van mijn softere producties heb ik ook een andere naam nodig.
Drazzic is voor de hardere producties, maar nu ben ik ook begonnen met het producen van trance en progressive zocht een beetje een "lieve" naam. Dus niet iets engs of sow.. Iets moois, iets met stijl, ook moet het best makkelijk te onthouden zijn (dus goed uit te spreken zijn :)) Namen zoals, Push, Mesh, Noa, Aura, Aria, Klea zoek ik dus :) Liefste korte namen. |
Citaat:
Is dat niet beter om zelf te bedenken? moet toch wel n naam zijn die wat of iets voor je betekend? |
Aap
Noot Mies |
Citaat:
|
Ik kan het me indenken inderdaad.. is ook erg moeilijk...
en toch vind ik dat je het zelf moet bedenken :D kotm heus wel.. al duurt het misschien een jaar... suc6 iig |
Citaat:
|
Rhinorectrium <= toppertje!
Of Rhinold (y) |
Citaat:
|
Alles met een "sh-klank" klinkt lekker soft zoals:
Plush Mesh Mosh Dish Phish Lush Shyne Quish |
Phish is al ingenomen :D
Eens denken: The Bert & Ernie Truë Arysk Club Band |
Citaat:
|
fluffie
|
Butter Inc.
|
dj softcore
|
I.G.N.I.S. F.U.L.M.E.N.: I Got Nosepunched In School For Urinating Like Mother Earth, Nowyagettit!
:confused: |
"best makkelijk te onthouden" ?
mietje...laat je creativiteit gewoon de loop commercieel ventje :p |
Avril :p
Oasis |
Das Du of Das Dich....
Within Tempteezjun After Forevah The Gazzuring Ze Amoer Toezjoer :confused: |
Ach laat het ook allemaal maar. Ik merk al wel dat dit Scholieren zijn waarschijnlijk uit de 1ste klas, ze kunnen allemaal niet normaal antwoord geven op een paar na.
Je moet toch eens kijken hoe jullie antwoorden zijn, is het zo moeilijk om gewoon normaal antwoord te geven? Als je het niet kan geef dan aub geen antwoord, waar is het nu voor nodig. Vind je het echt leuk om moeite te doen voor een post om zoiets neer te zetten. I.G.N.I.S. F.U.L.M.E.N.: I Got Nosepunched In School For Urinating Like Mother Earth, Nowyagettit! Dan vraag ik me echt af of je echt niks beters te doen hebt. Heb je soms geen vrienden dat je hier heel de dag zit en zulke onnuttige berichten plaats. Sorry hoor maar er mag hier wel een hoop veranderen aan jullie gedrag. |
Citaat:
|
artiestennamen moet je ook zelf verzinnen... of je moet natuurlijk de top40 inwillen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
MOSH!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
alt+ctrl+delete