![]() |
cd-writer
Help ik heb een probleem met mijn cd-writer
Ik ging namelijk met nero een cdtje branden maar omdat ik weer te ongeduldig was ging ik tergelijkertijd een spelletje spelen en mijn computer bleef dus hangen! Ik d8 geen probleem alleen ff een cd verneukt maar integendeel want heel mijn writer doet het nu gewoon niet meer hij geeft wel aan dat er een cd in zit maar ik krijg hem niet open of dicht en hij staat ook niet bij mijn apparaat beheer! HELP PLEASE ik heb btw windows xp alvast bedankt |
zit er geen kabeltje los? ide en/of voeding?
-de postbode- |
Citaat:
|
Die CD, zit die er nu nog in?
|
mss klinkt het stom .... maar mss is de cd van plaats gegaan en blijft ie daarom hangen....of heb es gehoord bij ons op school dat cd's bij een bepaalde speed kapot kunnen springen....en anders met schroevendraaier proberen ofzo... :eek:
greetz |
Citaat:
hmm, schroevendraaier is wel erg drastisch :) misschien even openmaken of als je nog gerantie hebt even langs de winkel. -de postbode- |
Citaat:
|
Misschien gaat ie wel open als je mbv. een paperclip oid even in het kleine gaatje drukt dat onder de lade van de brander zit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en kan dit trouwens niet aan windows xp liggen?????
|
Citaat:
Greetz |
Citaat:
Citaat:
|
Ik weet niet wat voor'n brander je hebt, maar bij mijn Plexwriter zit ie links van het ledje. Niet in het laadje voor de cd's...
|
misschien de IDE kabel eruit trekken, en opstarten. kijken of ie dan opent.
Die manier met paperclip in gaatje moet ook werken. maar ik probeerde het net eens, en bij de dvd speler(die het verder gewoon doet) doet ie het niet. de plextor gaat wel open met een paperclip |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |