![]() |
Voor welke sport/ welk evenement blijf jij thuis of sta je vroeg op?
Zet jij je wekker voor een bepaalde sport of evenement, ook als die in een ander werelddeel is zodat het 's nachts is?
En blijf jij voor bepaalde dingen thuis? Ik ben in het verleden wel eens 's nachts opgestaan voor schaatsen, voor het WK '94 en voor de OS 1996 en 2000. Voor Europese wedstrijden van Feyenoord blijf ik thuis, evenals de belangrijkste wielerwedstrijden. Daar komen nog eens grote evenementen bij als het WK voetbal en de Olympische Spelen. |
Eigenlijk nergens voor op afgelopen jaar Uefa cup finale en ik heb @j@x en 1995 ook gezien maar ik zit eigenlijk altijd in de kroeg als er WK (als er weinig tijds verschil is dan) is
|
Voor Europese wedstrijden van Feyenoord thuis blijven :confused:
|
Formule 1 en mooie wedstrijden van tennis-ver-weg ook wel. :)
|
Citaat:
|
Ew tja ik kan me het WK in Amerika nog wel herrineren toen die oranjegekte (nog) heerste of komt staks allemaal weer?!?! maar goed toen stonden ook echt om 4 uur s' nachts op ofzo om met een paar vrienden s nachts Oranje te gaan kijken en ja ik blijf natuurlijk thuis voor de wedstrijden van m'n cluppe; feyenoord
|
Ik blijf thuis voor alle live wedstrijden op TV van AJAX en Nederlands elftal en daar sta ik smorgens ook vroeg voor op
WK voetbal, schaatsen en formule 1 sta ik vroeg voor op. |
ik kan niet thuisblijven voor wedstrijden van mvv want die komen er nooit op, helaas. alleen zo'n kut samenvatting van sbs6 sport van 3 minuten! dus moet ik iedere veertien dagen weer naar maastricht om het mooiste clubje des vaderlands te zien spelen!
|
Formule 1 (jah japan ook gezien :o :p)
En wk voetbal, maar dan moet nederland wel meedoen ;):) |
olympische winterspelen
australian open tennis us open tennis |
extreme sports en dan met name: skateboarden en freestyle/vert bmx-en
|
voetbal: Feyenoord --> alles
Champions legue --> alles van nederlandse clubs meestal ook wel voor de tour en EK/WK/Olympische spelen schaatsen |
- Europese voetbalkampioenschappen (zeker als Nederland meedoet)
- Wereldkampioenschappen voetbal (zeker als Nederland meedoet) - Formule 1 wedstrijden 's middags - Alle Olympische winterspelen de schaatswedstrijden - Parijs-Roubaix :cool: - LBL - Ronde van Vlaanderen - Amstel Rold Race - Wimbledon tenniswedstrijden |
neuh :o
|
thuisblijven: -
vroeg opstaan: wielerklassiekers + grote rondes (gelukkig altijd smiddags) wimbledon: vooral dubbels op een of andere maier het enige boeiende tennistournooi Olympische spelen. Een aantal onderdelen: schaatsen(eigenlijk ook wel bij wk ofzo), honkbal(wordt helaas bijna nooit buiten de decordurt uigezonden), skieen en zwemmen voetbal is zo veel op tv dat ik daar niet voor opblijf |
vroeger stond ik voor veel evenementen op (wk 94, elfstedentoch, OS)
nu aanzielijk minder sysdney 2000 ben ik nog voor opgestaan, en soms als F1 's nacht gereden wordt blijf ik ook wel eens op maar voor de rest niet veel meer |
Ik sta alleen vroeg op voor het voetballen en de f1.
|
OS, WK en EK voetbal en als het weer eens is de elfstedentocht
|
eigenlijk kijk ik amper sport ik kijk alleeen als ik er over heen zap :o
|
* Superbowl
* Wedstrijd van de gezusters Williams * NBA Finals |
Voor de afgelopen Olympische Spelen *schaatsen* ben ik langer opgebleven / zijn wekkers gezet.. het was steeds de moeite waard gelukkig :cool:
in 't verleden ook wel es voor Formule 1 en andere Olympische Spelen *herinnert zich een Volleybalfinale in Atlanta die Nederland won :)* |
Ik blijf voor voetbal wel een langer op/thuis. Verder bijna niks.
|
Tour de France en de europa-cup wedstrijden van Ajax
|
voor tennis & snowboarden &de olympische spelen
|
Voetbal----> Graafschap, alles
|
Citaat:
of ga je juist naar het stadion :p ik blijf nergens voor thuis, sta misschien wat eerder op voor OS ofzo maar verder niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |