Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Knipkoorts? Scheerwoedde? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=249118)

anja 15-10-2002 15:55

Knipkoorts? Scheerwoedde?

Als ik de verhalen hier en op het Seksualiteitsforum lees, lijkt het wel of er een echte knipkoorts (of scheerwoedde) is losgebarsten... alle meiden hier lijken wel een 'streepje' te hebben, of beter nog; tegenwoordig moet het helemaal 'kaal' om erbij te horen... de jongens geven ook een aardig zetje, want 'wie wil er nu een bek vol haren bij het likken' of ze willen 'geen oerwoud daar beneden'.

Nou ja, laat mij en m'n vriend dan maar lekker ouderwets zijn... de ladyshave komt bij mij alleen in omgeving van mijn schaamstreek in de zomer, en verder laat ik het lekker groeien. Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt... is er een nationale haar-fobie losgebarsten??? Ben ik de enige die dit zo ziet?

StefanLovertje 15-10-2002 16:07

ach joh maak je niet zo druk. iedereen doet wattie wil. trek je er toch nix van aan...

ik vind het gewoon fijn als het weg is... maar iedereen hefet zo zijn mening

Andijvie 15-10-2002 16:19

Tja, iedereen doet idd wat hij/zij wil... Als je het onzin vindt, doe je het niet, als je het mooier of fijner vindt, doe je het wel...
'k doe d'r niet aan hoor... helemaal niet nodig...

EvilSmiley 15-10-2002 16:34

ik denk dat als je je dingen aantrekt wat anderen vinden, dan ... euh.. tja.. waar blijft dan je persoonlijkheid? :p

beetje cru

Vice 15-10-2002 21:06

ik knip het altijd voor ik ongesteld wordt
anders wordt het zo vies (n) :(

ZHAzha 16-10-2002 06:00

Hm, ik vind het zelf gewoon wat fijner.. zo'n grote bos schaamhaar vind ik gewoon vies..
En ik vind een streepje wel sexy staan.. en ik doe het niet voor mijn vriend.. maar als hij daar onder gaat met zijn mond.. mag dat alleen als al de haren weg zijn.

sofie3 16-10-2002 06:14

Ik werk het nooit bij, behalve in de zomer. Vriendje *wil* zelfs niet dat ik het afscheer! Dus als je er zelf geen problemen mee hebt, laat het gras dan maar groeien ;)

Roos 16-10-2002 13:25

Ik vind het wel hygienisch om het bij te houden, en daarnaast ook veel mooier.

Birgit 16-10-2002 14:22

pff.. ik was al bang dat ik echt afwijkend was ofzo.. heb ook geen streepjes, pijltjes, kaal, of zoiets dergelijks, scheer alleen de randjes beetje bij en knip het korter, gewoon omdat ik dat wel mooier vind.

carla-tje 16-10-2002 16:11

Citaat:

Birgit schreef:
pff.. ik was al bang dat ik echt afwijkend was ofzo.. heb ook geen streepjes, pijltjes, kaal, of zoiets dergelijks, scheer alleen de randjes beetje bij en knip het korter, gewoon omdat ik dat wel mooier vind.
Me too... in de winter blijven zelfs de randjes staan... geen haan die er om kraait, en m'n vriendje vindt het ok zo!

punkyfish 16-10-2002 22:08

Citaat:

rosi schreef:

Danique 16-10-2002 22:34

Citaat:

rosi schreef:

halve banaan 16-10-2002 22:41

Citaat:

Birgit schreef:
Gelukkig :D

Quiana 17-10-2002 19:22

Citaat:

rosi schreef:

Jadis 17-10-2002 20:28

Citaat:

anja schreef:
Als ik de verhalen hier en op het Seksualiteitsforum lees, lijkt het wel of er een echte knipkoorts (of scheerwoedde) is losgebarsten... alle meiden hier lijken wel een 'streepje' te hebben, of beter nog; tegenwoordig moet het helemaal 'kaal' om erbij te horen... de jongens geven ook een aardig zetje, want 'wie wil er nu een bek vol haren bij het likken' of ze willen 'geen oerwoud daar beneden'.

Nou ja, laat mij en m'n vriend dan maar lekker ouderwets zijn... de ladyshave komt bij mij alleen in omgeving van mijn schaamstreek in de zomer, en verder laat ik het lekker groeien. Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt... is er een nationale haar-fobie losgebarsten??? Ben ik de enige die dit zo ziet?

je hebt helemaal gelijk. laat alles maar lekker wild groeien.

Jadis 17-10-2002 20:29

Citaat:

Vice schreef:
ik knip het altijd voor ik ongesteld wordt
anders wordt het zo vies (n) :(

wassen?

*blue angel* 21-10-2002 17:42

ik kaal hoor!
niet altijd even kaal, ik scheer 't ook niet elke dag ofzow :eek:
om de anderhalve week ongeveer, 't wordt nooit langer dan een halve cm eigenlijk...
'k vind 't gewoon prettiger... (en m'n vriend ook)

(m'n vriend scheert z'n "bikinilijn" ook bij, en hij houdt het ook vrij kort, ik vind 't best fijn zo... gisteren was hij wat wild geweest, was er een hele hap uit, heeft ie alles er maar af gedaan, vond ik ook niet erg...)

xxx

she_devil 22-10-2002 21:04

kvind dat scheren altijd een ware zelfkwelling!! tgaat bij mij altijd jeuken enzo. ik doe het alleen in de zomer en als ik ga zwemmen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.