![]() |
Vet blackmetal-concert
Wordt waarschijnlijk februari aanstaand jaar, met o.a. Destroyer 666 en Insacris Nocturne...
Vindt plaats in Best bij Eindhoven, in Todo. Toegangsprijs nog niet bekend Nadere informatie volgt nog |
alweer destroyer....pfffft
|
destroyer 666 (n)
|
ik vind ze wel vet....maar dit jaar al 10 keer gezien
|
ik heb Deströyer 666 ook al eens gezien, jaja
op Wacken volgens mij |
8 november in de Vera: destroyer 666, behemoth en diabolic
is toch een stukje vetter dacht ik zo |
Citaat:
best gaaf, heb ze gezien op Wacken 2001, in die veeeeeeeeeeeel te kleine tent.... de tent was op zich niet te klein, maar gewoon te klein voor Behemoth :( |
Snees zegt mij dat Destroyer 666 thrash is. :confused:
|
Citaat:
death/thrash |
Citaat:
|
hehe het kon ook wel eens black/death/thrash zijn :)
|
het 1e liedje wat ik van ze heb is iig pretty boring
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niks voor mij.. |
Citaat:
christians to the lions! |
Maak voortaan maar een topic aan als je wat meer info hebt..
En echt vet is het niet, destroyer 666 komt overal, net als brainpower, die zie je ook overal.. |
Citaat:
Citaat:
Dat je tegen godsdiensten bent, okay. Dat je tegen een individuele godsdienst bent, okay. Maar kom dan met een argumentatie. Ook graag in de songtext. Maar wat is hier het geval. Het nablaten van wat krachttermen :rolleyes: En dat is iets dat ik in sommige muziek nou net mis. Bovendien vind ik een songtext met zulke krachttermen behoorlijk simplistisch en aanzettende tot haat. |
edit: foutje
|
Ik wou dat ik zo politiek correct was als dystopia
|
Waarom oordeel jij meteen op de titel?
Lees de tekst maar eens. Je kunt het op meerdere manieren opvatten maar ik zie het als een opmars tegen de slavernij des gods. Je verwijdert je van god en zijn volgelingen, je gooit hun geloof en waardes voor de leeuwen. En daarbij: blackmetal IS haatvol. Het is haatvolle, anti-religieuze muziek en dat wordt ook uitgedrukt. [edit] interpunctie foutje |
Citaat:
en destroyer ook :) |
Citaat:
Citaat:
|
dystopia is een achterlijke politiek correcte apenlul
|
Citaat:
ghehe ga er toch niet zo serieus op in :) |
Citaat:
|
Citaat:
Apeacen? Ik vind het best redelijk dat ie om een argumentatie vraagt... |
Citaat:
|
Citaat:
lekker feestvieren! |
Citaat:
?? Waarom begin je nou ineens over Infaustus? Ik gooi het voor de leeuwen omdat ik tegen het christelijke moraal ben, tegen de normen en waarden die het christendom hanteert. Ik neem afstand van die christenlijke waarden en denk voor mezelf. Dat doe ik. |
Poe! poe!
|
Nordens Konge ... is dit
Mwahahahhahaha Insacris Nocturne, de band van Kees! :D :D Die zijn wel lief, maar echt niet vet :D |
Destroyer 666!
Australian and Antichrist! HEERSCH! |
waar heb je dat dan vandaan? want de zanger van Insacris nocturne (kees) weet van niks?
|
Citaat:
Black Metal is haatvol, dat wel maar om nu evem Black Metal in zijn geheel te bekijken.. je kan je toch niet zeggen dat het anti-religieus is? Kijk naar de oorsprong... satanisme? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Satan is een metafoor. Ik zie Satan als een metafoor. Je weet toch dat Satan "het tegenovergestelde" betekend? Ik zie Satan nu als het tegenovergestelde van de christelijke normen en waarden waarop deze maatschappij gebouwd is. "Respecteer je medemens" zegt het christendom. Ik zeg: "respect moet verdient worden!". HEIL SATAN!! |
Citaat:
ik bedoel, gristelijke blackmetal? rot toch een end op man das net zoiets als nat vuur, of vlamend water |
opgepast: exo gaat iets nutteloos zeggen:
" Die discussies over blackmetal zijn nog saaier dan dat oeverloze gezeik over alto's " klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Insacris Roeleert!!! |
Citaat:
|
ach misschien ga ik wel effe naar behemoth destroyer666 en diabolic in de W2.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |