![]() |
Misselijk worden van gamen
Wie heeft er last van en wat doe je eraan?
|
betere positie tijdens het gamen, goed eten, goed drinken, goed slapen, pauzes nemen, en stoppen als je misselijk word.
|
niet te dicht erop zitten (op het beeldscherm natuurlijk) en tijdig naar de wc --> spreekt uit eigen ervaring :( :o :cool:
|
ik word alleen maar misselijk van half life... kut spel is het ook..
verder als ik heel lang computer, heel veel meerdere uren |
Geen Resident Evil spelen, of de rottende lijken laten afdekken door iemand met een papiertje :P
|
Ik werd laatst misselijk bij Super mario Sunshine. Had er een beetje lang achter gezeten. Het schiet nog niet zo hard op, het is best wel moeilijk... :o
|
idd, als je maar niet te vaak achter je pc zitten gamen, eet/drink goed en ga eventueel naar de W.C.
|
alleen na UREN (lanParty's) Natte Washand over je gezicht, 15 min. pause nemen en niet over spellen praten .. :D
|
Na vijf dagen soms...
Maar dan word ik niet misselijk.. dan krijg ik meestal honger :P |
Ik werd misselijk van Tony Hawk 3 op de PC - gelijk al als ik er pas 5 minuten achter zat. En soms gebeurde het niet..
|
Citaat:
als ik telang UT/Quake speelde kreeg ik vroeger koppijn/duizelig (van RTCW btw niet... maar daar ging beeld zeker minder snel heen/weer) bij andere games kan ik uren/dagen achter elkaar spelen dar geen last van |
Citaat:
buiten ff rondje lopen... beetje frisse lucht verder de standaar dingen tijdig pauze nemen, goed eten.. en als je beetje begint te voelen dat je misselijk gaat worden dan ff mee kappen |
idd als je eerst ut op 50% slomotion speelt en dan op 200% very fast speelt dan moet ik echt kotsen
|
als ik vroeger te lang wolvenstein 3d achter elkaar speelde werd ik misselijk en ging het beeld helemaal draaien enzo :D
nou met lan's gewoon nat washandje om de 2 uur en flink veel snaaien :D |
toen ik nog quake 1 op me pc had staan kwam hier wel eens iemand om dat te spelen, en ik had altijd 'always run' aan en hij zat altijd vet te zeuren dat ie misselijk werd omdat het zo snel ging....
ik ben nog nooit misselijk geweest van gamen |
nooit last van gehad. misschien wat regelmatiger eten ofzow?en niet te lang achter de comp zitten
|
daar heb ik nou dus nooit last van
wel dat toen ik ziek vas tijdens een lanparty dat ik na 1 uur gamen de hik kreeg die wel een hafl uur duurde, was ook heel irritant, want je wilt toch doorgaan met gamen :o |
Probleem: Soldier of Fortune 2 draaide tussen traag en redelijk snel in maar het was wel goed te spelen maar naar een tijdje werd ik er misselijk van
Oorzaak: Geforce 2mx Oplossing: Geforce 4ti 4400 + betere config |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |