![]() |
Leerlingen toneel
Hoi!
Ik vroeg me af of jullie op school dus ook vaak aan leerlingen toneel doen? Ik was van plan dit jaar voor het eerst mee te doen... Maar mijn vraag: Is het leuk? :) Het begint na de herfstvakantie: 29 okt. Dusss Vertel me jullie ervaringen... |
als je toneelspelen op kleine schaal leuk vidnt is het leuk ja (ik heb zo'n 6 jaar Drama/5oneel gedaan op mijn middelbare school en dat was zeer :cool:
|
ik vind het erg leuk...
|
Tis echt supervet, als je tenminste leuke mensen op school hebt die er ook van houden en het serieus doen!
Je maakt een hoop nieuwe vrienden, gewoon doen dus! (y) |
Kee dan... :)
Nog wat leuke ervaringen orso... Stukken die opgevoerd werden/gaan worden... Of mag dit gesloten worden... |
23, 25, 26, 28 en 29 november, pleincollege st joris, eindhoven, ik + al mn vriendjes en vriendinnetjes: HET LAATSTE OORDEEL.
Wordt echt heel gaaf, met dans, muziek, toneel, alles bij elkaar! (En een supervet decor) (y) :) |
wij zijnnu bezig een eigen voorstelling te maken voor eht nazomerfestival hiero. we werden er pas een maand of 2 geleden gevraagd en toen moesten we dus nog een stuk maken. het doek gaat op op 20 november
|
Bij ons op school wordt er ook een toneelvoorstelling gehouden, door leerlingen. Ze willen er ook een orkestje bij hebben van de school. Ik zou dan het orkestje moeten gaan leiden en de muziek zelf maken. Maar dat zou ik allemaal in 2 maanden moeten doen. Dat gaat me iets te ver. Er is bij ons wel een rechiseuse ingehuurd, das wel tof. Maar misschien wel een tip voor andere scholen om er live muziek bij te hebben. Onze voorstelling vind pas plaats in mei, dus dat duurt nog wel even.
|
wij doen heel veel aan toneel,mischien komt dat omdat het ene drama-richting is.:)
|
ja, ik vind het zeker vet! het is echt een aanrader! Wij moesten wel audities doen...maar dat is niet op iedere school zo geloof ik. het eerste jaar kwam ik niet door de acteer en de zangauditie heen...maar wel door de dansauditie :)...vorig jaar kwam ik wel door de acteer en de zangauditie heen en ik had een klein maar fijn rolletje! en dit jaar ben ik er weer doorheen en ik heb als het goed is een grotere rol. Hierdoor ben ik ook te weten gekomen dat ik later in de toneelwereld verder wil en ik heb ontzettend veel van de afgelopen 2 jaar geleerd!
veel plezier! |
als je vlak bij Rotterdam woont: kom dan kijken naar t Eenacterfestival! for info: www.jeugdtheaterhofplein.nl
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |