![]() |
Pulp fiction.......
Wat vinden jullei van deze geniale film??
Ik vind vooral dat stukje dat de spuit wordt ingebracht bij de vrouw van die brede negeroide man (ben naam even kwijt) zwaar geslaagd. Uiteraard is de hele film zeer tof! http://www.smilies.nl/party/ylsuper.gif |
Ik vind de film ook super.
Vooral als die neger achterin de auto dood geschoten word. :D De film zit vol met onverwachte dingen en dat is mooi. (y) |
erg vet...die portomonnee van die gast is zooo doop...:D
|
De dialogen tussen Samuel L. Jackson en John Travolta vind ik nog het meesterlijkste! En "the Wolf" is natuurlijk ook onvergetelijk.
http://cinemaniacs.virtualave.net/pu...ion/pulpf2.jpg |
Citaat:
|
Die scene in 'Big Brain' Brett's appartement is anders ook geniaal :)
Jules: "In France they call this a Royale with cheese. You know why they call it that?" Brett: "B-because of the metric system?" Jules: "Check out the big brain on Brett!! That's right, the metric system!" |
kheb die pas bij de free record shop gekocht voor 6 euro
|
Jules (Samuel L. Jackson): Yolanda, I thought you were gonna be cool. When you yell at me, it makes me nervous. When I get nervous, I get scared. And when motherfuckers get scared, that's when motherfuckers get accidentally shot.
|
k moet m nog altijd is kijken (heb m op divx)
|
Echt de beste film die ik gezien heb, vooral dat stuk als ze die neger doodschieten achter in de auto..
dat is zo co :D |
Citaat:
(vertel me waar jouw freerecordshop zit) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n geweldige film dat k de poster van de film maar heb laten inlijsten en aan me vriend heb geven voor zijn verjaardag !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik het een goede film, mede door de goede cast, maar vooral door het originele verhaal, humor zonder de geloofwaardigheid te verliezen, algehele sfeer die wordt gecreeerd door beeld/muziek en dergelijke. Reservoir Dogs vind ik net zo goed, maar krijgt toch mijn voorkeur, eigenlijk puur omdat ze zo een geniale film hebben weten te maken met een (relatief) laag budget :) |
Citaat:
Ik heb die film, hoe schandelijk ook, nog nooit gezien. Maar zodra die op tv is, ga ik hem kijken. |
Elke film waarin Harvey Keitel meespeelt is de moeite van het bekijken waard, al is die rol nog zo klein: "I'm mr. Wolf, I solve problems..."
En na het reiningen van de bebloede achterbank: Jimmie: I can't believe this is the same car! The Wolf: Well, let's not start sucking each other's dicks just yet. :D (y) :D (y) |
[edit]Jaaaaaaaaaaa, dat script linken we wel even, als je het niet erg vindt. :p[/edit]
http://www.godamongdirectors.com/scripts/pulp.shtml |
Citaat:
|
moet je per se het hele fokkin script posten?
|
Citaat:
De karakters waren oppervlakkig, de dialogen vermoeiend, het camerawerk middelmatig, en de situaties ongeinspireerd -- op het segment van Willis en Rhames na, waar ze in een hachelijke situatie belanden. Tarantino's retro-cultuur-referentie-praatzieke-gangster stijl raakt me gewoon niet, alhoewel ik me best vermaak. Citaat:
|
Ik ben 't helemaal niet met legatus eens. Erg? Nee. Maar 't is wel zo.
Waarom post ik dit? |
Omdat je het kunt?
Sommigen vinden Tarantino nou eenmaal briljant. |
Citaat:
Citaat:
Maargoed, hoe sta jij eigenlijk tegenover ander werk van Tarantino (zoals Reservoir Dogs), en films waar hij mede aan heeft gewerkt (zoals From Dusk Till Dawn)? |
Citaat:
TRUE ROMANCE vond ik goed. Voornamelijk Tony Scott's regie, de vertolkingen, en het verhaal. Alhoewel ik het naarmate het einde minder vond worden -- vooral de shoot-out in de hotelkamer. JACKIE BROWN was een stuk rustiger maar kwam flets over en het verhaal niet boeiend, ondanks een paar leuke verassingen: Tucker, Keaton en Forster. Citaat:
Clooney's charisma spatte van het scherm. Vind TRUE ROMANCE de beste Tarantino film, gevolgd door PULP FICTION -- alleen vind ik die film overgewaardeerd. Ben benieuwd naar KILL BILL, maar vind hem een betere scriptschrijver dan regisseur. |
't is een koele film, maar een beetje overgewaardeerd ja..
de muziek blijft meesterlijk. *heeft zwart-witposter boven bed hangen* hmm, misschien had ik 'm nog koeler gevonden als ie in zwart-wit was geweest.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |