Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ik masturbeer vaag maar lekker, jullie ook? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=249483)

man pis = back 15-10-2002 20:13

ik masturbeer vaag maar lekker, jullie ook?

Hoi mensen, deze topic is serieus bedoeld, ik masturbeer eigenlijk best vaag, ik ruk bijna nooit, maar ik doe het namelijk zo: ik ga op me buik liggen (meestal op bed) en dan doe ik me 2 handen bij me 'mannelijke geslacht' en dan gaat me linkerhand een beetje bewegen over me eikel en me rechterhand langs mijn penis (nu zitten jullie die dit allemaal lezen vallen bijna op de grond van het lachen, maar goed) hierdoor lijkt het net of ik in een vagina kets (hoe moet ik 't anders zeggen) waardoor je een veel lekkerder orgasme krijgt, ik weet niet of jullie dat ook wel 's doen, maar ik heb d'r nog nooit van gehoord, toen ik nog wat jonger was en met een vriendje over rukke praatte kwam ik erachter dat hij precies dezelfde manier gebruikte en ook bijna nooit rukte, hoe zit dat met jullie?

coecie 15-10-2002 20:16

deze vraag is zeker alleen voor andere jongens... :o

a new noise 15-10-2002 20:29

linkerhand, rechterhand, 2 vingers, meer dan 2 vingers

meer speciaals heb ik nog niet veel plezier in gevonden :p

'I'he Prophet 15-10-2002 20:36

2 vingers en duim, vlak onder je eikel, heel rustig tempo.....geniaal gewoon :D.

*'I'he Prophet, die vanavond es op zn buik gaat slapen*

MVVSupporter 15-10-2002 20:37

interessant

man pis = back 15-10-2002 20:42

kunnen jullie 't misschien even een keertje proberen? en geef dan u mening, ben best benieuwd :D en geweldige technieken gebruiken jullie allemaal :p

StefanLovertje 15-10-2002 20:48

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

*'I'he Prophet, die vanavond es op zn buik gaat slapen*

:D

lethal 15-10-2002 21:01

Ik doe het precies hetzelfde :D

nare man 15-10-2002 21:07

Snij dan een gat in je matras en vul het met warme vla ofzo...

man pis = back 15-10-2002 21:14

Citaat:

nare man schreef:
goed idee, en ik ben niet de enigste, jeeeh lethal doet 't ook, jippie

StefanLovertje 15-10-2002 21:17

Citaat:

man pis = back schreef:
jeeeh lethal doet 't ook, jippie
lethal heeft 3 posts...

dus ik schat.. of ******** is het die weer lollig doet... of jij.. of iemand anders die je beetneemt

a new noise 15-10-2002 21:20

^^

man pis = back 15-10-2002 21:20

ik ben serieus, ja je zult t niet geloven maar ik heb al 3 serieuze posts gegeven de laatste 2 dagen, goed he, maarre, zijn d'r nu nog mensen die ook de 'op-de-buik-lig-masturbatie-sessie' doen?

Wim Wok 15-10-2002 21:42

ik ruk gewoon op de oldschool manier..zoals god het gewild heeft...gewoon sex in t vuistje..

Goes15 15-10-2002 21:46

Citaat:

nare man schreef:

Citaat:

American Pie 1
WARM APPLEPIE!!! the best :D

Grenwiel 15-10-2002 21:50

stel datr je op je buik ligt en je hebt een erectie (practisch bij 't rukken) rust dan niet ongeveer een kwart van je gewicht op iets wat al scheef gaat staan als je ene bal zwaarder is dan de ander? :eek:

uhhh...dat kan gruwelijk misgaan!!:D
En tegen de tijd dat ze bij de ehboafdeling uitgelachen zijn dan ben je al doodgebloed... :cool:

nare man 15-10-2002 21:51

Citaat:

Grenwiel schreef:
En tegen de tijd dat ze bij de ehboafdeling uitgelachen zijn dan ben je al doodgebloed... :cool:
Waarbij natuurlijk ook weer geldt: hoe kleiner de leuter, hoe beter...hoe groter de leuter, meer bloed erin, hoe sneller je dood bent als er iets misgaat :D

man pis = back 15-10-2002 22:02

neej, dat zien jullie verkeerd, als je geil begint te worden en de penis nog niet helemaal 'erectaal' is :D dan moet je op je buik gaan liggen, hij moet dus zeg maar wel gezwollen zijn maar nog niet helemaal hard :p en dan moet je 't doen, tijdens 't wriemelen :p word ie dan hard, waar ook weer een voordeel aan zit, want nu groeit de lul weer wat rechter, want normaal staat ie altijd iets omhoog en nu buigt ie dus wat naar beneden (niet te vaak doen anders krijg je lul nooit meer omhoog :p ), maarre zo werkt 't dus :D

DJ Incompetent 16-10-2002 03:19

k snap dr geen kont van, maak tekeningen ofzo :p

GRRR 16-10-2002 03:22

maak es video flem. je kon het toch zo goed? :]

DJ Incompetent 16-10-2002 03:23

jij kent mij echt niet he <:

anonieme_teddybeer 16-10-2002 06:23

Manneke pis en serieuze topics? Maargoed... ff antwoord op je vraag. Nee zo doe ik het niet ::)

Evito 16-10-2002 08:08

Volgens mij is dit heel slecht
je moet voorqal niet tegen ed matras aanstoten of tegen je hand
want dan kan je penis beschadigen! echt waar!

whizzer 16-10-2002 08:57

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik ruk gewoon op de oldschool manier..zoals god het gewild heeft...gewoon sex in t vuistje..
whahaha :D

maar same here

man pis = back 16-10-2002 11:37

Citaat:

Evito schreef:
Volgens mij is dit heel slecht
je moet voorqal niet tegen ed matras aanstoten of tegen je hand
want dan kan je penis beschadigen! echt waar!

hmm, mja hij doet 't nog steeds, en ik zal wel ff een tekening maken, momentje

man pis = back 16-10-2002 11:47

geachte MENSEN, hiero kan je zien wat ik bedoel, je moet de link kopieeren en in je witte balkie plakken (voor de mensen die dat niet snapte)

http://www.theforumisdown.com/upload...masturbeer.jpg

dat is de Linkkkk, mooie tekening he? misschien snappen jullie 't nu beter

EDIT!: hij doe 't ni goed, je moet rechtermuisknop op de link doen, dan naar eigenschappen, dan die link die daar staat kopieeren en in het witte balkie doen, anders doet ie 't niet

AtHell 16-10-2002 15:02

*"oldschool" rukker*

DJ Incompetent 16-10-2002 15:15

lijkt meer opdrukken ipv oprukken :o

man pis = back 16-10-2002 15:47

lolz, je moet t is proberen, dikke pret (y)

mathfreak 16-10-2002 18:17

Citaat:

nare man schreef:
Als je dan ook nog even vertelt welke vla het lekkerste is... :D

man pis = back 16-10-2002 18:44

SJOKOLADE vla, denk ik, een beetje getinte vla, pinda wijfkes zijn lekker he :p

knijtert! 16-10-2002 19:02

Als jij het echt zo doet als op het plaatje zal je wel een sterke neus hebben :S

Maar ff seri...
Jij bent dus gewoon aan het "rijen" op je hand nix geks aan...
Zo deed ik het ten ik klein was en nog niet wist wat ik deeden waarom ik het lekker vond :P

Ik doe het dus al lang niet meer zow... Ik zou zeggen probeer jij maar ns normaal te rukken :)

Sellfish 16-10-2002 19:07

Ben ik de enige die bij deze topic over de grond rolt van het lachen :D,.. ik doe het ook altijd oldskool tactics..

Olafant 16-10-2002 19:09

Citaat:

man pis = back schreef:
(nu zitten jullie die dit allemaal lezen vallen bijna op de grond van het lachen, maar goed)
roflmao

ik masturbeer ook lekker hoor, daar hoef ik het niet vaag voor te doen :rolleyes:

*grinnik*

maar als jij je er prettig mee voelt waarom zou je het dan niet doen..

man pis = back 16-10-2002 21:02

Citaat:

knijtert! schreef:
Als jij het echt zo doet als op het plaatje zal je wel een sterke neus hebben :S

Maar ff seri...
Jij bent dus gewoon aan het "rijen" op je hand nix geks aan...
Zo deed ik het ten ik klein was en nog niet wist wat ik deeden waarom ik het lekker vond :P

Ik doe het dus al lang niet meer zow... Ik zou zeggen probeer jij maar ns normaal te rukken :)

heb 't toenet nog met de vuist gedaan, 't lukte nog wel, maar 'rijen op je hand' heeft eigenlijk alleen maar voordelen heb ik ontdekt, want je komt net zo lekker klaar, maar het sperma blijft bij rijen op je hand meer aan de binnenkant van je lul zitten, toen ik toenet rukkend klaar kwam kon ik het niet voorkomen dat er een kwakkie op m'n tapijt kwam en op m'n broek, laten we met z'n allen gaan rijden op onze handen :p

Roxy 16-10-2002 21:34

het valt me wel op dat bij een nieuwe techniek bij de vrouwen iedereen is van oh jah dat ga ik ook proberen en dat bij de mannen toch iedereen wat 'verlegener' is en het niet durft of wil proberen... waarom met proberen is toch niks mis.. is juist goed omdat je dan misschien nog wat ontdekt wat je fijner vind...

Aadje Prostaat 16-10-2002 21:58

Geef mij maar een natte la die ik vol kan proppen met lauwe bud :P

man pis = back 16-10-2002 23:03

Citaat:

Aadje Prostaat schreef:
Geef mij maar een natte la die ik vol kan proppen met lauwe bud :P
lauwe bud, hmm, je heb cker net geluisterd naar 'de mannen van de radio - 06-lijn' :D

snoopy 17-10-2002 09:32

hmm... nou, zoiets deed ik ook, toen ik nog maar net masturbeerde (2,5 jaar geleden... :o )... op m'n buik, op m'n hand. Pas later kwam ik erachter dat ik ook op m'n rug kon gaan liggen en m'n hand bewegen! :D Is een stuk minder vermoeiend! (en ja, ik weet dat ik een meisje ben... :rolleyes: )

Vinzz 17-10-2002 11:04

Citaat:

man pis = back schreef:
laten we met z'n allen gaan rijden op onze handen :p
*pr0est* :D

fruitvliegje 20-10-2002 13:32

Ik word spontaan vrolijk goedgezind bij het lezen van deze soms toch wel hilarische topic :D

anonieme_teddybeer 21-10-2002 21:41

Voor het gehele topic:

Ik kom tot de conclusie dat er in dit topic meer "domme" opmerkingen staan, en Man pis = back wat heeft dit topic voor nut, waarom zou je willen weten of je niet de enige bent die zo rukt, open dan een topic van hoe ruk jij en heb je het wel eens zo .... geprobeert, dan heeft het topic tenminste nog inhoud

knijtert! 21-10-2002 21:55

Citaat:

anonieme_teddybeer schreef:
Voor het gehele topic:

Ik kom tot de conclusie dat er in dit topic meer "domme" opmerkingen staan, en Man pis = back wat heeft dit topic voor nut, waarom zou je willen weten of je niet de enige bent die zo rukt, open dan een topic van hoe ruk jij en heb je het wel eens zo .... geprobeert, dan heeft het topic tenminste nog inhoud

[het spijt me!!! Compleet offtopic]
Iedereen zegt steeds "dit topic" maar volgens mij is het "deze topic". En nee ik ben geen buitenlander :)
Dit is geen commentaar trouwens maar wil het nu gewoon ff weten :) [/het spijt me!!! Compleet offtopic]

~Dark Voice~ 21-10-2002 21:56

Citaat:

Voor het gehele topic:

En net liep je te beweren dat het topic: "Hoe doen jullie het?" onzin was. Is een topic "Hoe ruk jij?" dan ook niet gigantisch nutteloos?
Jij moet gewoon altijd wat te zeiken hebben. Maar je maakt een fout door te denken dat het intelligent is om alles stees af te zeiken

anonieme_teddybeer 21-10-2002 21:59

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
En net liep je te beweren dat het topic: "Hoe doen jullie het?" onzin was. Is een topic "Hoe ruk jij?" dan ook niet gigantisch nutteloos?
Jij moet gewoon altijd wat te zeiken hebben. Maar je maakt een fout door te denken dat het intelligent is om alles stees af te zeiken

neej ik heb niet altijd wat te zeiken, maar deze topics komen zo vaak voor, gebruik de search maar eens, en zoek dan op rukken oid.

neej een topic Hoe ruk jij is ook niet relevant, maar als er 1 gezamelijk niet relevant topic is dan heb ik niets te zeiken, het is alleen maar dat mensen niet zoeken maar gewoon openen, desnoods leest de topic starter een oud topic, upt deze met zijn eigen mening of manier zodat het in 1 topic blijft

~Dark Voice~ 21-10-2002 22:01

Citaat:

neej ik heb niet altijd wat te zeiken, maar deze topics komen zo vaak voor, gebruik de search maar eens, en zoek dan op rukken oid.

neej een topic Hoe ruk jij is ook niet relevant, maar als er 1 gezamelijk niet relevant topic is dan heb ik niets te zeiken, het is alleen maar dat mensen niet zoeken maar gewoon openen, desnoods leest de topic starter een oud topic, upt deze met zijn eigen mening of manier zodat het in 1 topic blijft

Ik vind het vette bulshit. Of je nu een nieuw topic opent zodat mensen weer opnieuw hun eigen antwoorden -die vaak al veranderd zijn- kunnen geven, of dat je een oud topic van pagina 11 afhaalt. Daar zit geen verschil tussen. In beide gevallen komt het -nutteloze- topic aan de top te staan en in beide gevallen gaan mensen zitten zeiken. Het is namelijk nooit goed.
Als er een oud topic wordt ge-upt zitten mensen te zeiken dat iemand oude topic omhoog haalt. Maar als er een nieuw topic wordt geopend, dan is het ook niet goed..

Make up your mind..

anonieme_teddybeer 21-10-2002 22:11

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Ik vind het vette bulshit. Of je nu een nieuw topic opent zodat mensen weer opnieuw hun eigen antwoorden -die vaak al veranderd zijn- kunnen geven, of dat je een oud topic van pagina 11 afhaalt. Daar zit geen verschil tussen. In beide gevallen komt het -nutteloze- topic aan de top te staan en in beide gevallen gaan mensen zitten zeiken. Het is namelijk nooit goed.
Als er een oud topic wordt ge-upt zitten mensen te zeiken dat iemand oude topic omhoog haalt. Maar als er een nieuw topic wordt geopend, dan is het ook niet goed..

Make up your mind..

Ik ben de FB niet hier op het forum, ik wordt alleen moe van de sfeer en van het neit gebruiken van de search, tuurlijk de topic starter mag best met ons delen hoe hij rukt, geen probleem maar vorm het topic dan anders zodat anderen er ook nog wat aan hebben

~Dark Voice~ 21-10-2002 22:30

Citaat:

Ik ben de FB niet hier op het forum, ik wordt alleen moe van de sfeer en van het neit gebruiken van de search, tuurlijk de topic starter mag best met ons delen hoe hij rukt, geen probleem maar vorm het topic dan anders zodat anderen er ook nog wat aan hebben
Jij bent anders de enige die er zo'n probleem van maakt. En ook al is een topic misschien niet de meest nuttige die er bestaat, mensen hebben er wel lol mee..

Alicia Silverstone 22-10-2002 10:57

okee, alleen dit gaat nou echt helemaaaaaal nergens meer over :confused:

slotje :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.