![]() |
waar vind ik Gothicjurken in Utrecht?
Ik ben al een tijdje op zoek naar gothic kleren (vooral jurken). In elke stad hebben ze wel zo'n winkel waar je die kunt vinden, maar ik weet niet waar. Binnenkort ga ik naar Utrecht, dus als hier iemand is die weet waar in Utrecht die winkels zitten help me dan!!!
Alvast bedankt |
euhm..ik weet niet echt de straatnamen, moet ik eerlijk zeggen, ik weet alleen Shisha in de zakkendragersteeg, er zijn een paar Netjes, maar waar die zitten :confused: volgens mij zit er eentje in de voorstraat, en ook een vlakbij de dom, maar die in de voorstraat heeft het meeste aanbod (is nog ontzettend weinig trouwens, alleen laughing vampire kleding) maargoed, ikd enk dta iemand anders je beter kan helpen :D
|
Netjes!
Er komen nu wel veel goffik topics, misschien een algemene 'hoe word ik goffik,wat is goffik' topic ? anders slotjes ? |
euh.. ik ga ook wel eens winkelen in Utrecht, en ze hebben daar best wel veel alternatieve winkels, ook met gothic kleding. Ik weet alleen niet waar ze zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he jasses, moet dat nou? moet er natuurlijk ook een trance topic komen, een aan "alto" topic, en een "ik ben mezelf !!!, ik pas niet in een hokje!" topic....*zucht*....
|
waar vind ik topic.. bovenaan
er is een netjes vlak bij het station. er is er een vlakbij de dom, waar ze vooral gothickleren hebben. vraag naar de dom en je vind de winkel (y) |
:rolleyes:
volgens mij staan er in de zoekfunctie wel 1000 van dit soort topics |
dit moet je in het Grote-Waar-Vind-Ik topic plaatsen
|
ik heb in mijn kelder leuke gothic kleding. kom maar jaaaa kom maar
|
Citaat:
ja hijs me maar in jongen [/zwoel] |
Citaat:
|
die bij het station weet ik niet, maar bij de dom toch wel, of is dit inderdaad al weer veranderd :confused: , die ligt vlakbij een boekenwinkel(ben ff de naam kwijt).
|
stap uit bij het busstation/treinstation, ga de roltrap op en ga hoog catharijne op, volg de borden richting radboudkwartier(waar de grootste stroom mensen heen gaat, loop langs de v&d en ga vervolgens de roltrap weer af, je komt nu in de stad, tegenover je zie je Dixons, en op zaterdag is er links van je een markt. als die er niet is, loop dan over de lege markt, richting de weg (bijenkorf/dump2000/macdonalds) loop langs deze winkels en ga bij de kijkshop rechtsaf de oude gracht op. je loopt nu langs Mario's pizzas kraam. loop de heeeele oude gracht over en je komt bij een hele groteboekenwinkel/stadhuis utrecht, en daar zie je de Dom, en daar zit de Netjes. is dit een goede routebeschrijving of niet :D
|
Waarom wordt dit topic niet gesloten aangezien we al een waar vind ik topic hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik weet het al. Eerst wil hij naamsbekendheid halen door te irriteren, daarna wordt hij Dé Man op het forum, door perfecte hulp te bieden. Tof, man (y) :cool: . |
de large ofsow :confused:
|
hmm..
als ik jou was zou ik alleen niet van die zwart/paarse jurken kopen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |