![]() |
Voor even
In het donker van jouw ogen
en het streven naar geluk lijkt het leven te zijn geboren alle dromen stuk voor stuk. In de stilte achter de horizon waar het licht nog altijd schijnt vind ik mijn leven waar het was nog lang op het eind. In de leegte van de liefde in de scherven van de tijd heb ik geluk kunnen hervinden voor even ... voor altijd |
moooiiii :) whieee!
het begint zo'n beetje weemoedig, en die sfeer houdt het wel... mkay, ik geef geen objectieve reactie, want ben zeer ontvankelijk voor gevoel en bla.. maar aan het eind is het goed! ik vind dat voor even... voor altijd echt goed... dat versterkt het geheel! |
Whiej! Danks... :D
|
Mooooi! :) Alleen het metrum klopt soms niet helemaal... jammer!
|
he fan!
je schrijft echt goed man vind de eerste stukje de goetste nee echt ik vind het supermooi, ik begrijp het niet helemaal maar ik krijg er een mooi gevoel bij. waah !!! sick ik heb hem effe nog 3 keer gelezen he en weet je ik snap hem een heel stuk beterg hij is echt fokking mooi.... xx kip |
Citaat:
|
de laatste strofe is mooi.. eerste gedeelte raakt me niet zo..
|
(y)
|
Ja..goed :)
|
Gewoon prachtig....
(En dat zeg ik niet vaak hoor ;)) |
Jah, wel mooi dichseltje, maar idd, jammer van het ritme die nie helemaal klopt.(vooral 2e strofe, laatste zin)
x |
Whiej! Ik = net terug van een weekje Rome en lees nu dus pas al jullie reacties :) Lief!
Rijmschema, kweethet, had er ook niet zo heel erg op gelet :o :D XXXX P.s. Kippie, thnx :) Wanneer spreek ik je weer? |
Woesj.. ik kom weer een keertje op DoP meteen zo'n geweldig gedicht!
En Fan we moeten snel weer een keer wat afspreken... Kus Mick |
Citaat:
Rome was echt Vet! hebjem nog gezien woensdag?? haha zie je morgen hijs mooi, haal er zo mijn eigen ding uit, ja puik dichtsel :) xje (ow ow ow ben zo benieuwd naar de foto's) |
ik vind hem mooi...toch ook zo lief!!!!!!
|
opzich mooi gedicht maar het raakt me niet vanwege de "foutjes". de "onlogica" en sommige rijm vind ik het fedicht een beetje verprutsen als ik eerlijk mag zijn. raakt me niet echt .....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |