![]() |
Tori Amos concert 20 jan. 2003
in ahoy!
zaterdag begint de voorverkoop! *anxious anxious*! |
:eek:
dat wordt hele hoop geld neer kwakken :( maar ja moet er wat voor over hebben he? |
whaaah ik ga uiteraard weer :)
|
Citaat:
Ik ga ook. |
tis wel fucking duur idd.... de duurste rijen zijn iets van 42 euro ofzo...
En er zijn weer alleen zitplaatsen volgens de teletekst http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/372 Maar dan rent iedereen toch naar voren ;) Owh en we moeten haar natuurlijk een beetje populairder maken zodat meer mensen haar gaan waarderen? dan moeten we allemaal zo veel mogelijk hier stemmen op tori's nieuwe clip :-D http://www.mtv.com/music/viewers_pick/ (stem zo vaak je wilt?) een beetje reclame kan nooit kwaad...:) |
wuh...zo duur :eek:
aargh ik wil wel :( :confused: |
het houdt bij mij wel een keer op met die prijzen.
37,50. hoer :p |
Citaat:
en ik ga je meeten dan :p |
hmmzz woei de nieuwe cd is echt mooi :) (y)
|
ik wil haar helemaal niet in ahoy zien :|
kan ze niet gwwon in paradiso komen ofzow? :D |
Citaat:
Maar vorige keer in HMH was ook wel apart vond ik . Het wiel me iig. 1000 keer mee |
ja HMH was kewl :) Maar het is ook heel anders als je zit....maakt veel meer indruk op die manier....
ik heb KUTplekken godvrr...! en ik heb de kaarten nog wel om 10.02 gekocht, en ik zit nog op tribune! vind ik niet gaaf... ik zit volgens mij wel op de voorste rij...maar toch ik kan niet naar het toneel rennen :( Maar goed, ik ga toch proberen weer naar brussel te gaan, net zoals vorig jaar....is wel de dag ervoor maar ik vind wel een manier..;) owh! en het nieuwe album: volgende week maandag, en de single 'a sorta fairytale' hoort nu uit te zijn :) (kut stufi...) |
Citaat:
En ik ga the cure in brussel zien dus ik kan niet 2x tori doen |
hoe weet je waar je plaatsen zijn?
ik heb rij 25 stoel 37? |
Citaat:
|
|
Ik zit van Df, maar wel de voorste rij...bij de reling...
|
ik ga ze vandaag pas halen, dus ik weet t nog nie waar ik zit, misschien mag ik een verzoek doen :o
|
k wil wel heel graag heen, maar k heb verdorie geen geld :(
|
Ik heb kaaaartjes ik heb kaaaaartjes. :D En hele goede, connecties bij de Ahoy zijn lief. :o
|
Veels te duur voor mij:(:(:(
|
Ik ga.
|
ik heb kaartjes voor ring 1, rij 17 ofzo.
ik snap er verder nix van waar dat precies is enzo.. lol het meisje die met me mee zou gaan wilde niet meer dus ik zat met een kaartje en ik heb al weinig geld.. en ik had haar voorgeschoten :( maar als het goed is gaat een vriend van me met me mee |
Citaat:
dr stat dus GEEN ring bij :S |
Citaat:
|
ik zie t al, ik zit op de vloer!!
ingang:ARENA,vloer (klopt dat?) |
Citaat:
|
IK GA OOK joepiedepoepie! ik zit wel een beetje in vak Dd :( :mad: (n) MAAR....................ik hoor het wel :) en daar gaat het om toch?
|
WOW! :eek: :eek: :eek: :eek:
Gisteren was het eerste concert van de nieuwe tour. Ze heeft 27(!) nummers gespeelt! Er staat ons een hoop te wachten! :):):):):):):) Setlist: Wampum Prayer A Sorta Fairytale In The Springtime of His Voodoo Bliss Crazy Take To The Sky Pancake Caught A Lite Sneeze Mrs. Jesus Crucify Wednesday Improv/Cloud On My Tongue (solo) Cool On Your Island (solo) Cooling (solo) Strange Concertina Sweet Sangria Lust Amber Waves Don't Make Me Come To Vegas Hotel I Can't See New York Spring Haze Encore 1: Virginia Past The Mission Encore 2: Tear In Your Hand Hey Jupiter (Dakota) :eek: :D :eek: :D :eek: :D :eek: :D :eek: :D |
Citaat:
|
ik ga ook, en ik zit naast aisje:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |