![]() |
[toetsenbord instelling] help!
Ik had eerst een goede toetsenbord instelling (kweenie nie meer welke :S), maar omdat xp opnieuw geinstalleerd moest worden ben ik nu de accenten en zo 'kwijt'..
ik weet niet meer waar ik het menuutje kan vinden om het te veranderen.. |
control panel -> printers and other hardware -> keyboard :confused: ?
|
hemmz ik heb de NL versie.. en bij toetsenbord kijken helpt niet, daar staat het niet :S
|
Citaat:
De " â enz... ? |
ja, accenten op letters.. want als ik ' wil krijg ik automatisch '' en ik krijg bv. `a en niet erop snappie.. tis erg irri... :S
|
Citaat:
Dan moet je wel naar control panel -> printers and other hardware -> keyboard ... dan taal > eigenschappen en dan de toetsenbordindeling VS internationaal selecteren. Als het goed is moet dat werken. Plaats je hier ff een reactie of het werkt? :) |
Regionale en Taalinstellingen in het configuratie scherm (met 't wereldbol icoontje)
Tabblad Talen -> Details opent er ene nieuw venster Tekst services en Invoer talen (mja ik heb engels dus 't kan anders zijn) en dan moet je onder het toetsenbord "United States-International" kiezen... plaatje (van de engelse versie) http://members.lycos.nl/paperz/tb.jpg |
ik heb echt het idee dat deze xp anders is dan de vorige.. :confused: maar goed hij stond daar dus al op maar de accenten werken niet naar behoren..zal wel zo horen dan.. :S
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |