![]() |
tips over goeie chill muziek als je stoned bent !!
Geef ze hier :D
Ik vind goeie chill muziek altijd natuurlijk bob marley maar saybia zeker ook heeeel chill is! en groove armada oooeh chill ja ja en incubus kan ook erg chill zijn en aphrodite ook heeel erg chill oooee :o trippen!! |
imminent starvation
the orb aphex twin gridlock synapscape en over het algemeen; electronic, ambient muziekjes en drum 'n' bass is ook relaxt :) bob marley is geen tip maar een must ;) |
Symphony X - Communion And The Oracle
(y) |
gehhe spacey:)
|
ik mis Hybrid ;D
|
lees die andere topic niet meer orgineel :P
|
deftones
maar das altijd goede muziek |
Goa, goa, goa... :)
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=226481 |
afroman :D ennuh raggae ! :p
|
Royksopp, Cafe Del Mar
|
Citaat:
|
HAWKWIND - DEEP SPACE... Yeah...
|
rammstein - stripped (heavy metal mix)
is echt super, zelfs voor lui die rammstein fucked up vinden |
trip hop
dj shadow R.I.P jammer genoeg kan je die platen van rip alleen bij een zaak halen waar ze trip hop verkopen of drum n base. |
KoxBox
Pink Floyd (deep sea remix is tof) Air (All I Need) www.mp3.com (daar vind je ook veel vage onbekende muziek) zoek bijv. op raveing lunatics Beatles (Lucy In The Sky en I'm The Walrus) |
Dune feat. Vanessa - Keep The Secret
Enya en 7thheaven (een .mod (8-bit) file, af te spelen via Winamp) Download, echt wel relax ! |
ik mis chicane ook trouwens, en bt
|
nog een keer maar dan weer...
Bran van 3000 - Drinking in LA :) enne natuurlijk goa... air... bob marley... naja... check ook maar dus die andere topic :) |
Citaat:
|
Relaxte techno of moby ofsow
|
space invaders smoking grass... kweenie meer precies van wie...
|
Deftones, POD en Moby gaan... Nirvana, Marley, K's Choice zijn klassiekers...
Cypress Hill voor diegenen die beetje rap verdragen. Verder is Eels ook wel leuk en chill, evenals Portishead (alhoewel het voor sommigen wat "depri"muziek is). Dropkick Murphy's om wat "ambiance" te kweken of mee te zingen (hilarisch) enz |
Citaat:
|
helemaal vergeten -> Télépopmusik
en dan vooral: Télépopmusik - Mathematics :) Télépopmusik - Smile :) Télépopmusik - Breathe :D :D :D (y) |
ok check deze shit maar ff anders :D
Sgt garcia - bijna alle nummers Flogging moly - Drunken lullabies Freestylers - Ruffneck allemaal dit soort muziek en voor sommigen Blink 182 natuurlijk :rolleyes: :cool: |
sommige van prodigy
afro celt soundsystem.. pixies - where's my mind (van fightclub) train - mississippi lifehouse- everything, simon, enz... :> 3 doors down - be like that.. en lounge, vooral softe en relax muziek :> |
bone thugs !
|
Citaat:
maar portishead is juist fantastisch |
Citaat:
Deftones - Change (In The House Of Flies) luister ff naar die... gewoon ff serieus downen ofzow... als je dan knetter bent... en je zet het op... hehe :D:D:D:D:D lol... w8... ik ben knetter... hmmz :) ik ga em ceuen ofzow :D:D:D gaar :P |
Ik heb gisteren een CD gekocht van 16 horsepower. Hij was echt cool en dat voor 12 Euro. Ik ben de hele avond stoned wezen luisteren dus de test is geslaagd. 16H is goeie chill muziek.
|
Citaat:
|
Deftones zijn eigenlijk altijd wel behoorlijk goed, maar heb er eigenlijk nooit op die manier over nagedacht, ga ik ooit wel es proberen...vanavond ofzo :)
Verder Tool Pink Floyd Radiohead |
Acid Jazz and Trip Hop - Portishead - You Find the Earth Boring (Remix)
Download die!!! Je wordt al bijna stoned van de muziek alleen :p ! |
Citaat:
|
ik blow niet ofzo, maar ik vind Faithless wel bangelijk als ik zat ben :cool:
gewoon ogen dicht, op bed liggen en luisteren... |
ik luistert nu naar Intense - Positive Notions (ambient-d'n'b ofzo?)
jammer dattik niet stoned ben want dit klinkt erg relaxt :) |
Hooverphonic
|
brooklyn bounce - bring it back ( derb remix )
DJ Energy - Synthesis , relaxt gewoon als je stoned bent |
royksopp-epple
|
|
Faithless, Muse, dr. ring-ding, Nirvana, Rammstein enz. :o
|
jurgen vries - the theme
De clip is redelijk trippend. |
Bob Marley live cd's :D (y)
|
Citaat:
En lounge was ik vergeten, serieuze chillmusic... |
Youssou N'Dour (y)
|
doe mij maar gewoon HipHop.. :)
|
orbital :)
The orb (zijn die 2 dezelfde?) |
Goa goa goa goa goa!!!!!!!
|
De muziek waar je normaal gesproken ook van houdt.. :)
|
2step
bob marley kennen we nu wel ! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |