![]() |
roken
Hey People,
Wat denken jullie als iemand zegt dat hij Barcley's rookt? Ik ben nl. zelf overgestapt van marlboro, naar lucky strike en nu dus naar barcley's, en dat verschil merkt je wel ( minder nicotine). Maar maakt dat je dan meteen een niet echte roker ofzo?? xx me |
Ik vind iemand een roker als die rookt.
Welk merk die ook gebruikt. |
je kunt beter sigarette roken waar meer nicotine inzit dan hoef je er minder te roken
|
Citaat:
Muts. |
En iemand die een 3/4 broek draagt draagt ook geen broek?
:rolleyes: |
Citaat:
|
als je geen javaanse jongens rookt ben je ook een miet :rolleyes:
davidoff is voor kakkers en marlboro is voor sjonnies bla.. ik rook een bepaald merk omdat het goed smaakt, niet vanwege het merk zelf.. en al helemaal niet om er status aan te verlenen. en roken is roken. |
Tip: zorg dat je altijd een leeg
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Eens gehoord dat ze in Barcley de meeste troep steken van alle sigaretten, om de smaak te versterken.
|
wtf boeit het nou wat voor merk je rookt :confused:
Als je een sigaret in je mond douwt en hijst.. dan ben je een roker.. boeit niet wat voor merk ofzo :) |
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Damn, wat een topic :S
Ik ga echt niet letten op een bepaald persoon wat hij of zij rookt, iedereen die rookt heeft zijn eigen smaak voor wat hij/zij wil roken. Ik vind Lucky Strike lekker en vind Cabelero om te kotsen, als iemand Cabelero rookt, ga ik hem ook niet raar aankijken ofzo... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |