![]() |
alcohol ontsmet tog???
dus dan kan ik gewoon bier zuipe met keelontsteking? is het nog goed ook!
klopt dit? ivm met een feest vrijdag en zaterdag op stap |
Alcohol ontsmet zeker, maar dan moet je wel PURE alcohol hebben. Bovendien heeft zoiets effect op geïnfecteerde wonden, niet op je keelonsteking.
|
Citaat:
maar met keelontsteking kan je makkelijk drinken joh, zelfs al krijg je medicijnen. (als je geen amateur bent tenminste ;) ) |
haha oke dan thx:)
maar hoe izt dat dan met antibiotica als je dat krijgt? dan zou dat tog ook niks helpen? |
Ik neem aan dat je antibiotica hebt voor je keelontsteking?
Ik weet niet wat het effect van alcohol op zo'n kuurtje heeft.. maar met een combi van alcohol en paracetamol bijvoorbeeld, ga je vaak flink over je nek. |
Zoals de meesten al zeggen, pure alcohol ontsmet wonden. Keelontsteking is geen wond en het zal niet helpen genezen. Ik vraag me af of het verstandig is om alcohol te gaan drinken. het ligt er zowiezo aan of dat je antibiotica gebruikt. Dit kan fout gaan samen met alcohol, maar dat moet je dus even in de bijsluiter kijken.
En anders: je kan toch wel een weekendje zonder alcohol? |
ej jah, ik heb nog geen atibiotica... mijn keel is trouwes rood, en wat opgezwollen.... dit is nog niet dat het ontstoken is of wel? anders ga ik morgen ff naar de doc, als et slechter gaat
|
Citaat:
Als het echt erg is, en je hebt er echt last van zou ik wel ff gaan ja.. Alcohol lijkt me trouwens idd niet echt slim ;) |
Citaat:
|
[edit]ga nou niet gelijk de volgende keer dat je wél een wondje in je keel of mond hebt (bv bloedend tandvlees) je mond spoelen met pure alcohol[/edit]
|
Citaat:
maar goed, ontopic: van: http://www.bierengezondheid.be/index...c409&Doc=forum Citaat:
|
thx lui, zla morgen kijken of het beter gaat.. anders ff naar doccie:)
|
oke gaat niet beter dus... het was volgens hem gewoon ontsteking of pheiffer, maar ik dnek gewoon ontsteking, wnat een meid waar ik mee heb gezoend, die had die week ook keelontsteking gehad.... en het was haast over ofzo toen ik met er zoende, daar zal et wel van gekomen zijn.. dnek k, maja heb nu antibioticashit.. en bier wordet niet voor me, kank nie eens doorslokke zonder pijn :( noujah benk tenminste wle goedkoop uit:D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |