![]() |
Wat vinden jullie van bondage en sm ?
Hoi iedereen
ik ben een meisje met een fantasie: het lijkt me spannend aan sm en bd te doen ! heeft iemand voorbeelden , meningen of ervaringen ??? schrijf ze op !!!!!!! |
ik vind bdsm wel kinky; tenminste, als IK de uitvoerende partij (met zweepje dus) ben... :p :o :p
|
Ieeeeeeeeeeeeeeehbah!
|
Citaat:
|
extreme sm is niet cool,
de rest weet ik niet echt ... misschien ooit eens proberen (als ik de kans krijg..... en daar wil ik geen flauwe reactie van GRRR op :p) |
verder dan vastbinden en blinddoeken ga ik niet...dus neej...
|
Goh, ik ben ook een meisje met een fantasie!! Wat is de wereld toch klein hè? :p
Maar goed, ja, ik hou ook van bondage en sm, vind het spannend en heb er -softe- ervaringen mee. :) |
sm heeft niks met seks te maken (wat de meeste wel denken)
|
Citaat:
|
Citaat:
T lijkt me erg gaaf, zowel als gever als ontvanger. Maar ontvanger trekt mij toch meer... *'I'he Prophet, die niet zo dominant is als ie overkomt* |
Ga ik zeker een keer proberen. :)
..ik heb zelfs al een slachtoffer gevonden. *grin* Stiekem klopt die zin niet omdat hij grotendeels de uitvoerende rol heeft, maar, eum, ja, ik wou een slecht woordgrapje maken, ofzo. |
Citaat:
Vastbinden is koel! (en... kietelen maar! :o :D) Blinddoeken is koel! Vastbinden en blinddoeken tegelijk is geweldig! (y) Enzo. Toevoegsel: Oh, oh, mijn vriend vindt het koel als ik hem sla! :o Is meer voor de grap, maar toch... :) |
nah bondage en blinddoeken zeg ik meteen jah maar voor de rest.. een beetje softe zou kunnen, moeten we nog maar zien ligt aan persoon en situatie waarschijnlijk...
|
heheheheheeeheehheeheheeheheeeheheheeheehe
dat zal je moeder leuk vinden om te horen rutger ik kon het niet laten :D |
Ik kan je vastbinden aanraden :p
|
Citaat:
|
:eek: :eek: :eek:
SM vind ik echt abnormaal, noem je het slaan van je partner bij de sex liefde? (n) Jeez, er moeten toch wel andere, normale(re) manieren zijn om opgewonden te raken of sex spannender te maken? Ripper |
ja hor, als het maar niet te heftig is..
ik hoef geen punthakken over mijn buik te hebben of 2 roodgeslagen billen waar ik een week niet normaal op kan zitten. maarruhhmm, ik denk dat je toch steeds verder gaat als je er eenmaal mee begint en dan langzaamaan merkt waar je grens ligt |
Hoi iedereen
bedankt voor jullie reacties Het lijktme nog steeds wel spannend enzo !!!! maare schrijf aub terug -xxxx Wentie |
klinkt best leuk.
(bondage en SM) wat ik er van gehoord en gezien heb. Zodra ik een vriendin hoop ik dat ook eens te proberen :) |
Heb tonutoe alleen vastgebonden en 1 keer met een kaars gespeeld:D
Verder hoeft het (nu) voor mij niet te gaan. Maar het kan natuurlijk wel gebeuren (wat iemand al zei) dat je met iets begint en dat je langzaam steeds verder gaat, en je van te voren geplande grenzen overschrijdt. Dat kan:) |
Vastbinden en sm lijkt me ook stoer.. maar dan wel vooral als je diegene bent die vastgebonden wordt :D
Niet het ruigere werk voor mij |
rrrrrrrrrrrrraaawww!!! :D :o
ik ben wel dominant :o vastbinden en pestuh is vet koel (y) (y) |
lijkt me echt vet geil (voor een keertje)
en het liefst dat ik het slaafje ben :D en dan de rollen omdraaien. WRAAK!:D |
Dat lijkt me dus werkelijk niks. SM heeft met teder zijn en lief doen namelijk niks te maken.
|
Citaat:
En sm vind ik helemaal niks... ik wordt echt niet opgewonden van pijn. Ik ben toch geen slaaf ofzo? |
Citaat:
eerst ik haar behandelen. Lekker gemeen... en dan idd rollen omdraaien :) - (grote kans btw dat meisje dat ik krijg erg wraakzuchtig is... 100% van de meisjes waar ik verliefd op ben geworden waren arrogant en hadden iets gemeens :P) |
Ik vind het ook wel grappig :)
Is een x wat anders :D |
zolanmg het bij blindoeken, ijsklonttjes blijft vind ik alles goed :D
|
nee, das niets voor mij!
al zou ik idd ijklontjes en blindoeken niet erg vinden! :D maar ik wil geen pijnlijke situaties.... verder moet het teder, zacht en lief zijn!! :rolleyes: |
Citaat:
ijs is mooi hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
soms ff snel en diep hard vingeren vond me ex ook altijd wel eens mooi |
Nou ja... eerst eens uitzoeken of 'wentie' echt is, en geen fake. ;)
Ik heb je een mailtje gestuurd... kan hier op het forum niet zo vrijuit spreken, bekenden lezen mee. ;) |
Bdsm plaatjes en zo is wel kicken vind ik. Ben het de komende jaren nou alleen niet echt van plan te gaan doen, is toch wel beetje vreemd als je op je 17de al een kast vol met tepelklemmen en leren maskers hebt.
|
Nou, mijn vriendin vastbinden vond ik wel voor herhaling vatbaar (zij trouwens ook)
Maar sex MAG wild zijn maar dat lieve tedere vind ik ook wel iets hebben. het is gewoon net wat ZIJ wil. |
Hoi iedereen !! dank je voor alle reacties !!!
:D !!!! GA zo door en ik ben niet FAKE !!! ok |
sinds ik mijn zus een keer naakt vastgebonden op haar bed heb gevonden, huilend omdat ze daar al een paar uur zo lag, achtergelaten door haar 'vriend' die gewoon naar college was, ben ik niet meer zo happig op het idee... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik me zus (als ik er 1 had :P) zo zijn zien kzou die kerl zijn beide ballen eraf snijden! :mad: |
Bondage lijkt me spannend. Mijn vriend en ik hebben het al eens gedaan dat ik mijn polsen boven mijn hoofd hield, vond hij spannend en ik ook :) Wanneer ik echt vast zit, is hij vrijer en... lijkt me leuk :)
Maar elkaar slaan oid, neuh, dat hoeft niet van me... |
Citaat:
als z eme geil maken en ik krijg geen zoen wok gek... kben blij dak niet vastgebonden zit op zulke momenten.. nu kan die kus nog eisen :P (haar nah me toetrekken bedoel ik dan :D) |
Hallo iedereen , thnx voor al jullie berichten , en
Lievelotje , ik vind het zielig en vreselijk wat der met je zus is gebeurt !!!!!!!!!!!! Lov ya all |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel erg leuk ,
Als het voor beide partijen leuk blijft tenminste... Ik heb het wel eens met een goede vriendin gedaan en die vond het fantastisch.... en omdat er geen (gewone) sex bij komt kijken is het ook heel erg veilig mits de dominante weet wat ie doet.. nou als iemand hier nog vragen over heeft dan mailt ie maar (VRAGEN STAAT VRIJ) to_Edje@hotmail.com |
Citaat:
|
Als je die pet nou eens omdraaid...ik heb deze kant al veel te vaak gezien...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |