![]() |
splinterpartij LPF
De (ver)nieuw(d)e LPF.
Zo gaat de splinterpartij van wijnschenken heten van de LPF. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Want wat heeft de partij van wijnschenken te maken met Pim Fortuyn? Ik vind eigenlijk dat de broer van Pim zou moeten ingrijpen want dat kan dus echt niet he! De splinter partij van Winny de Jong heet toch ook niet: Gestoordepartij LPF of iets dergelijks |
Heeft die man niets beters te doen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die nadenkt voordat hij ergens op stemt (dat doet helaas niet iedereen) nog op die chaoten stemmen. Ze hebben de afgelopen maanden alleen maar ruzie gemaakt met iedereen, niets serieus is er tot stand gekomen.
|
zal wel nul zetels halen.
Wat hebben we nu al: - LPF - nieuwe LPF (terwijl de oude nog bestaat :confused: ?) - Groep Winnie De Jong wie volgt... |
wijnschenken?
|
Hoeveel topics over de LPF was je nog van plan te openen??
*is voor 1 LPF topic, is veel overzichtelijker* |
Als je gister Barend en van Dorp had gekeken had je geweten dat hij die partij niet heeft opgericht, dat een of andere debiel daar een web-site over heeft gemaakt en dat hij daar niks mee te maken heeft...............
|
idd, maar het is wel ter sprake gekomen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Spong & Hammerstein :) |
Citaat:
Ja dat zag ik gister ook... Maar toen had ik deze topic al geopend want ik had het op het journaal gehoord, normaal gesproken betrouwbaar. Maar Wijnschenken en Heinsbroek gaan wel samen een partij oprichten mischien, daar moet hij eerst ff over nadenken op vakantie :) |
dan kunnen ze sowieso niet meedoen aan deze verkiezingen, zag ik gister op NOVA. heeft iets te maken met de tijd dat je je van tevoren ingeschreven moet hebben en de tijd die er nu is voor er nieuwe verkiezingen komen...
|
op zich wel belachelijk dat z enu de verkiezingen uit willen stellen omdat nieuwe partijen dan niet mee zouden mogen doen. Lijkt me juist een goed plan, omdat we met de lpf wel hebben kunnen zien als er zo een partij in de kamer komt zonder een sterk leider, zonder duidelijke strutuur, en zonder partijplan.
|
Het wachten is nu op de volgende splinterpartijen:
ELPF - Echte Lijst Pim Fortuin EELPF - Enige Echte Lijst Pim Fortuin DBLPF - De Beste Lijst Pim Fortuin en natuurlijk de DRVDISPKAMHKKWWZDEELPF - De Rest Van Die Idiote SplinterPartijen Kunnen Allemaal Mijn Harige Kloten Kussen Want Wij Zijn De Enige Echte Lijst Pim Fortuin |
Citaat:
In dit geval omdat iedereen af kwam op Pim Fortuyn zonder zelf enige politieke verstand te hebben. Als een nieuwe partij rustig begint met 3zetels ofzow kan het wel denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar of de lpf dan wél een deugdelijk partijaopparaat hadden ontwikkeld, betwijfel ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |