![]() |
Favoriete politicus
Vandaag heeft iedereen waarschijnlijk wel een stuk van het kamerdebat gezien waarin de Tweede Kamer in gesprek ging met de premier. Sommigen waren al erg sterk in het debat. Vandaar mijn vraag: Wie is jouw favoriete politicus?
|
Ik noem 1000 keer dezelfde vraag herhalen niet erg sterk in het debat :S
Ik vind Zalm en Nawijn wel goede politici |
Geef mij maar Marijnissen...ook deze verkiezingen weer :)
|
Wouter bos :d
|
Marijnissen
|
Citaat:
|
hmm.. vind de Graaf altijd wel goed in debatten. Maar dat zegt niks over wat ik van zijn politieke standpunten vind.
(mss issie wel iets te arrogant, maar hij laat zich tenminste niet om ver lullen) |
Citaat:
|
Zalm....
|
(Ik heb mij niet door de vorige sprekers in dit topic laten beïnvloeden :))
De laatste tijd ben ik mij een beetje aan het oriënteren op de SP. Marijnissen vind ik een sympathieke man, en hij maakt regelmatig nuttige opmerkingen. En ook de standpunten van de SP spreken mij wel aan. :) |
1. Heinsbroek
2. Balkenende 3. Nawijn 4. Marijnissen |
joska fischer :confused:
|
definitly....
Paul Rosemöller |
Citaat:
Anyway, die van mij 1. Rosemoller 2. Ad Melkert (echt een goeie kerel was hij jammer dat hij miskend is ) 3. Marijnissen 4. Tom de Graaf En dat is dus ook meteen mijn rijtje van partijen, GL, PvdA, SP, D66 |
Marijnissen, Rosemöller en nog altijd van Mierlo.
Mensen zoals Marijnissen zijn nodig in de politiek om ervoor te zorgen dat falende politici er niet zomaar vanaf komen met smoesjes en schuld afschuiven; zie zijn reactie op Herben tijdens het debat gistermiddag. |
zalm (vanwege zijn perfecte instelling)
en Rösemuller (niet vanwege zijn ideeen maar de manier waarop deze man kan discussieren) Owja en zeker niet te vergeten, Erica Terpstra, gewoon omdat zij cool is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marijnissen en Balkenende
|
Pim forever maar onder de levende toch maar Zalm
|
Halsema, Rosenmoller, Marijnissen en #6 van SP (ben de naam even kwijt) (y)
|
Marijnissen, Bos, Zalm, Heinsbroek (op een vreemde manier dan), Balkenende en die vrouw van de SP waar ik de naam niet van weet :o .
|
Citaat:
|
Tom de Graaf
Paul Rosenmoller Zalm, past niet helemaal int rijtje thuis, maar vink gewoon wel een prettige kerel (y) Wouter Bos |
Citaat:
|
Heinsbroek (y)
|
Johan Vlemix
|
Citaat:
|
Kant (lekker kritisch)
Marijnessen (sympathiek) Balkenende (zeer snelle denker) Zalm (droge humor) |
Heinsbroek, Nawijn, Mat en dat ene vrouwtje die miss Nederland was in op de lijst stond vanwege haar decoratieve waarde:D
|
Heinsbroek vind ik verschrikkelijk.... Arrogant, quasi-nonchelant, geen binding met gewone burger (stinkend rijk etc.). Kan blijkbaar ook moeilijk samenwerken (zie ruzie met Bomhof).
|
Citaat:
vuile communist:p |
Jan Marijnissen (stoere man, altijd een goed verhaal)
Agnes Kant (die kan altijd zo gigantisch kwaad kijken als ze met een andere politicus in de debat is:D ze is een heel felle debater:) ) Wouter Bos is ook wel een goede politicus, die gaat de PvdA(als hij lijsttrekker voor de PvdA wordt iig) weer een beetje op de rails zetten. Niet dat ik nou zo graag wil dat de PvdA weer groter wordt, maar dat is beter dan dat rotzooitje dat de afgelopen maanden geregeerd( :rolleyes: ) heeft..... |
Ik vind Marijnissen een zeer bekwaam politicus daarvoor heb ik respect!
Mijn favoriet is Heinsbroek... Oke het is niet goed gegaan maar toch heb ik vertrouwen in die man. Hij heeft uitstraling en een goede visie en schuwt het debat ook niet. Mijn all-time favoriet blijft Pim Fortuyn |
Ik heb reeds 2x op Zalm gestemd en zal dat bij de aankomende verkiezingen naar alle waarschijnlijkheid weer gaan doen. Hij valt in de categorie streng doch rechtvaardig maar doet dit altijd met de nodige humor. En ondanks het feit dat ik het meestal niet met hem eens ben wil ik toch ook een lans breken voor Jan Marijnissen. Een van de meest integere politici, je weet altijd wat je aan hem hebt en hij is altijd duidelijk. Misschien wel de meest eerlijke politicus van dit moment, alleen jammer dattie zo links is (voor mij persoonlijk dus...).
|
Femke Halsema
|
Citaat:
Jaja, als je rijk bent kun je geen binding met de burger meer hebben? Wat een gelul. Net zoiets als zeggen dat welvarende mensen geen echte PvdA'ers kunnen zijn. Mijn favoriete politicus is trouwens nog steeds Dijkstal. |
Op het moment vond ik Marijnissen het beste. Hij is echt heel sterk. (In het debat van gisteren ook)
|
Mijn top drie:
1. Jeltje van Nieuwenhoven 2. Tom de Graaf 3. Erika Terpstra Hierbij spelen politieke ideeen geen enkele rol, ik vind nl. dat Tom de Graaf en Jeltje van Nieuwenhoven erg goed kunnen debatteren. Persoonlijk lijken ze me alle drie ook erg tof en aardig. |
Jan Marijnissen is de meest "gewone" mens onder de Haagse politici.
Rob Oudkerk zegt ook waar het op staat, jammer dat hij uit de kamer is, maar in Amsterdam is hij zeker bruikbaar! |
Van mij mag Balkenende wel blijven, vind ik wel een coole gast
|
Citaat:
|
Johan Vlemmix natuurlijk met stip op 1. Hij is nu bezig met een voetreis naar Rome.
Daarbuiten vind ik Marijnissen en Zalm wel goed, maar ik zou er niet op stemmen. |
Citaat:
|
Jan Marijnissen en Paul Rosenmoller vanwege hun uitspraken en hun politieke denkwijze, Gerrit Zalm vanwege zijn humor (maar zijn politieke kleur staat me niet aan).
En natuurlijk De Jong, Eberhard, Wijnschenk; Hoogendijk, Heinsbroek en Bomhoff, die er stuk voor stuk voor hebben gezorgd dat het kabinet is gevallen. |
Mijn favoriete politica is mw. Tineke Huizinga, de eerste vrouw die voor een orthodox-christelijke partij in de kamer zit!
en verder: Kant, v Nieuwenhove, Balkenende en Bos. |
Citaat:
ik ga trouwens voor van Nieuwenhoven, de Vries, de Graaf en Duivesteijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |