![]() |
Blink182
Eya foks!,
Wat vinden jullie nou van blink182?? en wat is je top 5 nr's hun? k trapaf:D 1. Going Away To College 2. Dumpweed 3. Adam's song 4. mutt 5. Untitled dont leave me first date blew job , Family Reunion euh en nog heel veel meer zijn ook relax..:) Latuurz MrD |
ik vind het wel leuke muziek
heb er ook een t-shirt van maar dat kwam omdat ik mijn misfits shirt terug moest brengen en toen hadden ze niks anders als een shirt van blink en toen dacht ik dan pak ik die maar.. |
al zo vaak geweest..
kheb nie echt een top 5, doe maar gewoon buddha, cheshire cat, dude ranch in een mixer met wat stukken enema of the state en take off y.p.a.j erdoor... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stay together for the kids is veruit het best. Samen met carousel.
|
Citaat:
ach ja...als ik eens zeg wat ik nog meer van ze heb kom ik nooit in de hemel denk ik ;) |
Citaat:
|
Mark kan Caroussel niet eens spelen zonder naar zijn bas te kijken :eek:!
Ach muzikaal zit het niet zo heel goed in elkaar, ligt wel erg prettig in het gehoor en best wel grappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maareuh, top 5.. weet ik nie..ken niet zo erg veel van ze |
ik vind het een leuke band.
|
Citaat:
hij moet er wel altijd bij gaan zitte |
Citaat:
|
"Stay together for the kids" is een slap(?) afreksel van "Adam's song" met een vervelend weg ebbend einde. En dat zuigt.
Ik heb: "Enema of the State"(orgineel!) en die is leuk. 'Dude ranch' en die laatste heb ik op MP3. De eerste vind ik bagger en die laatste ook niet super maar wel leuk. En dat nummer van 50 seconden is super. En 1 van die bonus nummers is ook top. Die laatste CD is eigelijk wel goed. Ik moet 'm nog eens gaan luisteren. (y) |
vin ze toch wel erg doop...mag eigelijk niet maja, wor dr vrolijk van en ligt gewoon lekker in t gehoor..
|
Ik vind 'stay together for the kids' en 'adams song' eigenlijk erg goede nummers.
Ik vind het ook een goede band. Ze worden altijd gezien als 'punk idioten' enz. Maar ze kunnen wel degelijk spelen en hebben zelf toegegeven dat ze voornamelijk serieuze nummers op hun cd's hebben staan, maar door hun imago wordt er erg humoristisch tegenaan gekeken. Sommige teksten zijn ook gewoon goed. Ik mis eigenlijk nog 1 cd van ze, ' buddha' . De rest zijn stuk voor stuk goede cd's. |
Citaat:
|
Ja blink is wel okay ik heb 2 albums (volgens mij de laatste 2) die zijn wel geinig
|
Adam's Song (ook nog eens speciale herinneringen aan) en Stay together for the kids vind ik de beste, voor de rest heb ik niet echt een lijstje. De meeste nummers klinken wel gewoon leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken al die titels niet... tv zal er tussen staan want ik kan de intro spelen
logica |
1. anthem part II
2. m+m's 3. time 4. apple shampoo 5. what's my age again ze zijn gewoon blij :) en pretpunk is soms best leuk! |
Citaat:
*google* Blessed Union of Souls - Hey Leonardo wel leuk nummertje! |
Citaat:
ik dacht al, blink heeft geen nummer dat zo heet.. maar goed, kan je (AtHell) niet eens het verschil horen tussen BUOS en blink ? |
Citaat:
|
1. Carousel
2. Going Away To College 3. Peggy Sue 4. Dammit 5. Dick Lips 6. Degenerate (die mot er ff bij :D ) |
Citaat:
jij hebt het gewoon fout, en ik vroeg alleen maar of je het verschil niet kan horen? het is echt heel vaak dat mensen bijv denken dat de cover van Phantom of the opera van blink is omdat ze het op kazaa wel vonden onder de naam blink, terwijl het verschil echt heel duidelijk te horen is. je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen omdat ik er een opmerking over maak, fouten zijn menselijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |