![]() |
Viva la diva!
*net de Elle gelezen van November, staat vol met 'diva's'*
Wat is voor jullie een diva? Een vrouwtje wat zich asociaal, arrogant, nergens-rekening-meehoudend gedraagt, of juist iets totaal anders? Hoe ziet ze er uit? En wie vinden jullie echt op en top diva? |
Een pittige dame met stijl en een uitgesproken mening.
Heeft misschien wel een beetje schijt aan de mening van anderen maar is niet asociaal |
Citaat:
|
Hmm daar kwam ik nog niet uit :)
Ik vind Nicole Kidman qua uiterlijk wel een diva: lang, slank, stijvolle kleding. Maar ik ken haar verder totaal niet qua persoonlijkheid. |
Vrouw met glamoureuze uitstraling, excentriek, richting de 60 (???), en stijlvolle kleding...
nja zo zie ik het dan voor me |
Een diva...Nou, dan zie ik een vrouw voor me van tegen de 30, met een mooie jurk aan. Ze is lang, slank en heeft een zelfverzekerde houding en daarbij behorende blik. Verder is ze erg vriendelijk en intelligent, ze is erg ambitieus en heeft een eigen mening.
|
een rijke vrouw met klasse en uitstraling die veel bereikt heeft.. dit alles met een hoop glamour
|
Bij 'n diva denk ik meer aan een dikke vrouw, maar misschien komt dat wel door de associatie met het woord divan en de beeltenis van Karin Bloemen die altijd onbewust naar boven schiet als ik dat woord hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Romy Schneider, vind ik een hele mooie vrouw met een mooie stijl, jammer dat ze dood is. Brigitte Bardot (spel je zo toch?) heeft gewoon iets geweldigs over zich. En ja Karin Bloemen ook wel, zij ziet er ook echt uit alsof ze echt geniet van het leven :) |
Ik moet altijd aan stereotype opera zangeressen denken bij het woord diva :o
|
http://www.romy.de/images/romystart/romy_stuhl.jpg Romy Schneider
http://www.imzadi.nl/Rwwp4/graphics/bb01.jpg Brigitte Bardot http://www.altocelebs.net/k/grace-ke...-im-001447.jpg Grace Kelly |
Citaat:
Bij diva's denk ik aan glitter en glamour. Dus veel make-up ipv type girl-next-door. Nicole Kidman vind ik iets te ingetogen om een echte diva te zijn. Donatella Versace (heet ze zo?) vind ik wel op en top diva ! |
anders kom je nog ns op msn(n)
|
Een vrouw die er elegant uitziet, met toch een tikje arrogantie (meer naar het zelfverzekerde aan) die weet hoe ze mannen moet verleiden en ze voor haar laat kruipen...dat vind ik een diva (of draaf ik nu door? ;))
|
Bij het woord Diva denk ik aan een grote,slanke vrouw,met lang haar,mooi opgestoken.
Heel erg zwierend met zo'n lange sigaret(:|),heel zelfverzekerd en een tikje arrogant :| |
Citaat:
|
Citaat:
En ze kan zo hoog zingen dat glas breekt. Dat is een diva :D |
Een mooie vrouw met een wereld uitstraling in een beetje glamoreuse kleding.
|
toch wel grappig dat iedereen een iets ander voorbeeld van een diva heeft
|
Citaat:
|
Een ordinair lelijk protserig wijf. Patricia paay oid
|
Citaat:
|
een diva : iets oudere vrouw (richting 40 ) met een prachtig gezicht en uitstraling, weet zich te kleden, ietwat anders dan anderen, intelligent, zelfverzekerd, arrogant mag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind als een vrouw fantasie-vol, origineel, stijlvol (het belangrijkste), zelfverzekerd (tikkeltje arrogant) is en een mooie glimlach en mooie ogen heeft ze wel in aanmerking komt :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |