![]() |
aaandacht? ideetje
Er bestaan grofweg 2 vormen van aandacht:
1) positieve aandacht. 2) negatieve aandacht. Bedenk voor jezelf eens welke dat voor jou zijn. Schrijf ze op! Ik kan niet voor jou bepalen wat positief en negatief is dus het is aan jou. Bedenk daarna welke positieve en/of negatieve vormen van aandacht. 1) verlangt worden. 2) vervult worden. 3) je krijgt zonder dat je er daadwerkelijk de behoefte aan hebt. Eventueel kun je het posten en ervaringen uitwisselen. Mag, hoeft niet. Succes! |
De aandacht die ik krijg, is nauwelijks de aandacht die ik wil en de aandacht die ik wil, is nauwelijks de aandacht die ik krijg.
Tsja ach, zo is het leven.. |
Citaat:
Wat jij verlangt van je omgeving(aan aandacht), is niet wat je krijgt. Wat je krijgt van je omgeving.(aan aandacht) is niet wat je verlangt... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar om effe serieus op het topic in te gaan: De aandacht die je krijgt, is nauwelijks de aandacht die je wilt.....:*Wat voor een aandacht krijg je dan (en van wie), die je niet wilt? en waarom krijg je deze aandacht?* En de aandacht die je wilt, is nauwelijks de aandacht die je krijgt......wat voor aandacht wil je dan wel (en van wie), die je niet krijgt?en waarom krijg je deze aandacht niet? En hoe los je dat op....., dat je krijgt WAT je wilt:).... Kijk zow komen we misschien wat verder:D;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haat het gebruikt te worden als vraagbak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
negatief kan ook positief zijn of andersom en vanuit wie zijn standpunt je kijkt.
aandacht is en krijg je altijd, van wie dan ook. |
Van mn ouders krijg ik de aandacht die ik niet wil en van de mensen om me heen, ach ja, af en toe wat complimentjes, maar keb t goed met ze, hoef niet meer, hoeft niet minder:)
|
Ik krijg niet de aandacht die ik wil. Maar ik krijg wel de aandacht die ik niet wil.
Eigenlijk krijg ik uberhaubt de aandacht van personen waar ik het niet van wil hebben en de mensen waar ik de aandacht van wil daar schijn ik onzichtbaar voor te zijn. Ow well. Yo barkeep. Doe mij 24 bier en een cola (die cola is voor mezelf). |
Citaat:
2) negatief: medelijden, ruzie zoeken 1) Positief: liefde negatief: ruzie 2) positief: aandacht, op de goeie manier negatief: wat ik wel en niet moet doen, hoe ik mn leven zal inrichten, gezeur van mensen die denken dat ze me kennen. 3)positief: hulp bij dingen negatief: medelijden, de dingen die bij 2 staan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |