![]() |
Bananen
Het het nummer
Lyrics: De banaan uit afrika die danst de heledag veder weet ik het niet :confused: bvd maradinus |
:confused:
|
Leuke sig
|
van je biboebabananana en iedereen die het zag zei: heej waar komt die banaan vandaan heej waar gaat hij naartoe, we dansen die banaan achterna van je biboebananaboe (ofzoiets iig)
|
Cowboy Billie Boem - Oerwoudlied
Oerwoudlied Een grote banaan uit Afrika die danste de hele dag Van je biboeba-bananana en iedereen die hem zag Zei: 'Hee, waar komt die banaan vandaan? Hee, waar gaat ie naar toe. We dansen die banaan achterna Van je biboe-bananaboe!" Die grote banaan uit Afrika die keek toen heel verwonderd De mensen zongen 'biboeba', het waren er wel honderd Ze dansten naar het warme strand en riepen met z'n allen: 'Lang leve het bananenland en trap niet op de kwallen!' De krokodil ligt in het water De krokodil zwemt naar je toe De krokodil komt steeds een beetje nader ... en hap! Au! Bijt-ie in je bil! www.google.nl |
Biboebananen komen uit Deurne.
|
Citaat:
|
jeugdsentiment :)
|
Citaat:
|
waar kan je dat liedje kan I) 0 \/\/ |\| |_ 0 4 I) 3 |\| ???
met kazaa kan ik m niet vinden :( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
waar kan je dat liedje kan Downloaden??:D |
Billie Boem is toch:
En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie Het is cowboy Billie Boem door de boeven zeer gevreesd Er is nooit in 't Wilde Westen zo'n cowboy geweest, die zo dapper was al cowboy Billie Boem Van je hotsie knotsie knetter van je jippie jippie jee :D Maar z'n paard was veel te moe, dus die wou niet verder mee Maar hij moest de boeven vangen dus nam hij een ander beest En nu mag je zelf bedenken wat voor beest dat is geweest... Ok. Sorry. :o :) |
Ik heb m al gevond eidelijk gewoon 100 keer zoeken bij kazaa
|
Citaat:
|
Hierbij overhandig SneeS de hoogste coolrate van de week award:
100.000 :D |
Citaat:
waarom krijg ik nooit een coolrate?? En snees moet mij bedanken waarom?? Als ik deze post niet geplaatst had kon jij je ei niet kwijt. dus ik verwacht een coolrate van 25.000 kan ik mee leven:D:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |