![]() |
Wat vinde julie va brainpower?
Wat vinden julie nou eigenlijk van Brainpower?
Ik vind het wel gaaf. (y) |
fijn voor je
wat vinden jullie van dit wat vandien jullie van dat ik word daar helemaal ziek van, geef dan een tip maar niet wat vinden jullie van... en ook van 12 jarige jochies die verder niets te melden hebben, en het internet net ontdekt hebben en willen aangeven dat ze heel cool zijn dat ze brainpower net ontdekt hebben en het helemaal cool vinden. Gadverdamme. het ligt aan mij ben ik bang :s |
alweer een brainpower topic...
|
optiefen
|
nah, ik heb liever Severe Torture, das ook nederlands.
|
Citaat:
|
ik vind de herman van veen remix van dansplaat wel goed :D
|
ik luister alleen naar muziek
|
Citaat:
:rolleyes: |
Hij heeft textueel 1 mooi nummer en das "Je moest waarschijnlijk gaan" . . . maar de rest is qua text en al helemaal qua muziek om te kotsen, vind ik persoonlijk
|
Henk Wijngaard is ook en Nederlander. En Volkert van der G. ook.
|
Je vraagt om m'n mening dus ik mag zeggen dat ik hem helemaal klote vind.
hmmm.. ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk. |
de notaris bij het programma van rtl 5 die altijd de formule 1 uitzend heet ook Volkert van de Graaf
|
(y)
k vind ze cool :/ |
Citaat:
en ook nog een stuk vetter dan dat truttige hip-hop.... |
Citaat:
|
t kan dr mee door..
|
ik vind brainpower een gozer die denkt met hip-hop bezig te zijn door woordspelingen op elkaar te laten rijmen en karl kani en sir benni miles aan te doen...
|
Brainpower roeleert.
Jij, Schoonzoon, bent helemaal niet zo Ideaal. "En jij poepdoosje bent helemaal niet zo super." |
Citaat:
komt omdat je niet waardig bent. |
tijd voor kwali tijd voor kwanti, represailles, ah erlebnis, je weet toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem zo'n dipshit met zijn whiteboy lyricist image en die kleren soms ook :D:D:D trek iets aan wat je staat ne van mij mag je hem via zijn aars binnenste buiten keren en verkopen aan de ubergay.
|
Citaat:
|
fok op met je andere baan zoeken en nep kleding, brainiac is gwoon kewl, en 'omgekeerde wereld' rulez
|
Citaat:
*houdt op met vervelend zijn* in feite betekend dat dus dat ik ook een andere baan moet gaan zoeken |
BreinStein is inderdaad zeer vet! Vooral textueel (naar: ~*Mad^Athlete*~) gezien...
|
Ik vind 'de premiere' nog wel gaan, maar voor de rest zijn ze zwaar klote.
|
Ik weet niet veel van hiphop, maar ...
laat maar zitten :D |
eerder goed...De nummers waar ze clips van maken vind ik juist de slechtse...jinx is wel ok :) Ooit een intervieuw van em op de radio gehoord en daar kwamen de beste nummers wel aan bod
|
:) Gaar en zout.
|
Citaat:
|
brainpower heeft een fake-image ;)
maar zn teksten moet ik eerlijk toegeven zijn gewoon GOED.. alleen jammer dat ik die kolderkop niet uit kan staan .. |
Citaat:
maar als je ze vergelijkt met oa VSOP of Opgezwolle... dan doet Brainpower daar gewoon simpelweg aan onder... ook kwa teksten... |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
hoe heten die gasten ook alwir die zingen : neuk de politie en justitie lalala
|
Citaat:
vast niet. wat heb jij een rare inlognaam eigenlijk |
Citaat:
Mzzl |
Citaat:
|
Ahhhhh, jij hebt er verstand van! ;)
|
Waarom stranden hip hop, r en b, top40 topics altijd in een hoop gechat waardoor het offtopic gaat. Misschien moeten we deze categorien maar verbieden :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, ik vind zn muziek nie echt geweldig, maar hiphop is sowieso niet 'mijn' muziek. Nummer dat ie mee deed met GreLi vonnik wel cool, en tschijnt een zwaar aardige gast te zijn niet dat dat boeit :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |