![]() |
Eminem - Soldier
Volgens een vriend van mij is er een mix van gemaakt maar weet niet hoe die heet :( (als die bestaat)
wie help mij veder?? bvd maradinus |
ik weet niet welke je bedoelt maar is het eminem - run rabbit run?
|
ken ik nie, luister geen Eminem...
|
Citaat:
houden zo (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ennuh on-topic, Run Babbit Run heeft nix met Soldier te maken. Het lijkt niet eens op elkaar. Misshien dat je vriend iets heeft gedownload dat zelf geremixed is :D
|
Citaat:
je luistert geen hip-hop... je denkt dat je dat doet, terwijl je gewoon crap pop loopt te luisteren.. download voor de gein eens echte hip-hop dan... |
Citaat:
dat hij mainstream is betekent niet dat hij de grote boze wolf is mischien denk jij dat echte hiphop underground muziek is die je alleen 's nachts in je kamer met de gordijnen dicht kan luisteren maar dat is niet zo. oke, ik geef toe dat eminem zijn teksten niet echt diep zijn (wel beter dan nelly met zijn 'take of your clothes') maar eminem heeft gewoon talent. face it, hij is een van de beste rappers van dit moment. en anders moet je eens freestyle tracks van hem downloaden, dan zie je wat talent is. (y) |
d0h.. krijgen we dit gezeik weer ..maaruh hij bedoeld misschien een "remix" met 50 cents (er is alleen maar een verse toegevoegd, verder is alles hetzelfde) die niet echt uit is gebracht..
ik blijf erbij dat sommig eminem nummers erg zuigen maar andere zijn best goed.. 8 mile soundtrack heeft paar bestwel dope waaronder run rabbit run.. (dat ie hier werd genoemd sloeg idd nergens op maja rofl) jammer dat er mensen zijn die of helemaal gek zijn van eminem (pikken rijders!! lol :D ) of een enorme hekel er aan hebben... het kan ook beetje tussen in he :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |