![]() |
bands die groot zijn maar die je klote vindt
new found glory
creed Lifehouse the calling the calling the calling |
de hele top-40 , met een paar uitzonderingen...
|
Citaat:
welke uitzonderingen? |
Blink 182 .. *puke*
|
Citaat:
tatu dat grietje met die piano die zijn nog wel enigzins te pruimen, de rest is bagger... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor jou zal ik een uitzondering maken. ik zou het nite erg vinden nee, als je dat zegt |
Citaat:
zullen we alle 'artiesten' voor het gemak maar ff bands noemen? scheelt je een stuk gezeik.... |
Citaat:
omg man *ignore* |
Slayer (of is dat te klein?)
Morbid Angel (of is dat te klein?) Kane |
slipknot
al zou ik zonder die band momenteel niet kunnen werken aan een skaversie van wait & bleed |
Citaat:
omg man *ignore* |
No Doubt.
Vroeger vond ik ze nog wel te pruimen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg man *ignore* |
Tool
... *bukt om klappen te ontwijken* 't is gewoon nix voor eXo's |
Citaat:
|
Ik ken zo verschrikkelijk veel mensen die NOFX zo geweldig vinden, maar ik snap echt niet waarom.
Maarja, zal wel weer aan mij liggen. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:s k snap niet wat ieder1 er zo mooi aan vind. |
Tool is idd zwaar overrated
|
Citaat:
|
limp bizkit,linkin park,K3
|
Ik had Tool kunnen verwachten.
Tja, het is een kwestie van smaak natuurlijk. Maar tool is niet overrated, dat is pure onzin, ze zijn gewoon vrij technisch en die zanger vind ik persoonlijk een wereldzanger. maar hebben jullie argumenten waarom tool zuigt? |
(n) (n) (n) (n) (n) (n) Marilyn Manson (n) (n) (n) (n) (n) (n)
|
Citaat:
Tool vind ik weer wel 'bijzonder', maar niet 'bijzonder mooi' :D gewoon bijzonder vaag en niet echt intressant |
Citaat:
|
ik vind tool vrij geniaal, maar ontiegelijk saai
|
Citaat:
maarja, een hele vrolijke ska-versie is net wat anders |
in NL
Di-rect K-Otic buitenland: Britney S. Christina A. en al de andere huppel***muziekgroepen |
o.a.
Limp Bikzit Korn Linkin Park Incubus Kane Tsja, nog een hele rits maar ik kom er ff niet op. |
QUOTE]a new noise schreef:
ik vind tool vrij geniaal, maar ontiegelijk saai [/QUOTE] owja, dat heb ik ook bij DreamTheater :D sommige nummers zijn wel oke |
Korn
|
Mozart
|
Citaat:
Maar ik ben het niet met je eens. |
Wat versta je onder groots. b.v. over Linkin park hoor je over 5 jaar ook niemand meer.
Ze zijn nu effe groot maar niet groots. Dat zijn eerder bands zoals The Beatles. Maar op dit moment dus Live, Kane (groots in nederland) |
ja tool vind ik dus ook niet goed , ik snap niet waarom iedereen deze band (of mag ik dit woord niet gebruiken 86degrees :rolleyes: ) zo goed vind
iron maiden en motorhead vind ik ook niet geweldig |
Tool vind ik geniaal en heel leuk om naar te luisteren, wat ik in het begin absoluut niet kon...hetzelfde had ik met opeth...
Maar NOFX, nee, dat KAN ik echt NIET horen...qua smaak dan Ik heb het dan ook niet zo voor punk maar sommige punknummers vind ik wel super af en toe...red zebra heeft leuke shit bijvoorbeeld :) Hmmmm...en Korn begin ik plots terug aangenaam te vinden...niet outstanding, maar zeker niet irritant...en verder natuurlijk limb bizkit, linkin' park :rolleyes: en vele andere new metal toestanden...niet allemaal dus...hmmmm voor de rest kan ik nu niet op namen komen |
Metallica (sorry, maar dat kan ik echt niet uitstaan :p )
Kane Di-rect Live (hebben soms nog wel eens een leuk nummer, maar ik vind er over het algemeen vrij weinig aan) Guns 'n Roses Iron Maiden *ik denk dat ik vanaf nu veel vijanden heb ;) :p * |
Citaat:
|
Korn
Incubus Oasis Lenny Kravitz Kane tjah.. das gewoon ruk .. |
puddle of mudd
nickelback staind kane the calling de standaard zeikrock bandjes dus.. verder solo: Marco borsato, wat een kwal *brr* jive jones prince *iiehh* |
Citaat:
|
Citaat:
"Maarja, dat is mijn mening." "Echt?" "Ja." "Vind je dat nu stoer?" "Ehhh.. Ja?" "Lozer!" "Ik krijg nog geld van jouw trouwens.." "Hoezo dat?" "Van Lowlands." "Heb ik dat nog niet teruggegeven dan?" "Nee." "Heb ik toen geld geleend ja?" "Ja, je geld voor bier was op, dus.." "Owja, dat was onder Nickelback he?" "Precies!" "Ja, dus ik krijg nog geld van jouw." "Hoeveel?" "50 piek." "Poe heej, Gulden piek of euro piek?" "Gulden piek." "Hoeveel euro pieken zijn dat?" "Minder." "Aha.." "Precies." |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |