![]() |
Voetbal : Wie is het grootste talent??
In Nederland
Ik denk v/d Vaart en Hofs |
VAN DE VAART
En dan zit er even niets En dan komen jongens als: Van Persie,Hofs,Molhoek,Robben,Boutahar,Oost en ga zo maar ff door Hoewel ik van Persie der nog iets boven uit vind steken |
Aanvallend, middenvelder:
1. v/d Vaart 2. van persie 3. Jansen 4. Hofs 5. Bouchari (helaas voor marokko gekozen :( ) Verdedigend: 1. Hofland (als je het nog een talent kan noemen) 2. Ruud Knol 3. Heitinga Vind dat spelers als Oost, putter, demouge, etc te weinig hebben laten zien op het hoogste niveau om het als talent aan te stippen. |
ergens midden in afrika denk ik wel dat er een talent zit die wij alleen niet kennen.....
|
Van der Vaart.
Nutteloos topic... :D |
van der vaart
|
Van der Vaart :o
|
leonardo :o
|
v/d Vaart, einde discussie :D :p
|
johan gerets duh (jaja de zoon van..... die bij MVV speelt!)
|
Citaat:
|
Ali Boussabon, en let op hij speelt nog bij de amateurs, maar mocht hij een verblijfsvergunning krijgen dan is het Manu Eric Daghier!! --->http://www.vvbaronie.info/images/spe...003/dahier.jpg
Geboortedatum: 12-10-1984!!!!!!! :eek: medetopscsoorder in hoofdklasse A!! |
Citaat:
Ja, das duidelijk... Rafael van der Vaart was op die leeftijd topscorer van de Eredivisie, en niet eens gedeeld... |
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me niet... |
Thomas Buffel!
Jonathan Blondel (Stein Huysegems) |
van Persie
hey! jullie denken toch niet dattik bevooroordeelt ben door mn avater? |
beste voetballer? bouwdewijn zende
|
Citaat:
buffel, die kan je een talent noemen (ma zal wel vlug een dikkenek krijgen, zoals sonck) |
Citaat:
is meestal niet zo oud als B. Zenden LEZEN is moeilijk (cker voor Hoerenveen of Camboer of niet) |
Nu: Rosicky
NL: geen idee. v Persie, Ono, Robben. vd Vaart niet. |
Van der Vaart is al lang geen talent meer! Die jongen is gewoon 1 van de beste voetballers van de eredivisie en moet zich gaan meten met van Bommel, Ono zulke spelers en niet met jongetjes van 19 jaar.
|
van de vaaaart!!!!!!!!!! en dies nog lekker ook;)
|
Van der Vaart natuurlijk...
De enige discusie die hierop mogelijk is... Is hij nog wel een talent? |
vd Vaart mag je eigenlijk niet meer als talent zien, als je al A-international bent...
Als ik dan verder kijk denk ik aan Robben, Van Persie en Hofs. Daar achter zit ook nog wel een redelijke groep met Hoogstrate, Kruiswijk en Knol. Internationaal zag ik afgelopen weekend Wayne Rooney van Everton :eek: 16 jaar, een wereldoelpunt scoren tegen Arsenal(meteen de jongste doelpuntenmaker ooit in de Premier League) en verder zag het er ook heel goed uit wat ie deed met een bal, zijn aanname/houding. Ze zeiden dat ie tegen ManU ook al super had gespeeld. Hou hem in de gaten!!! |
Jammer dat Engeland niet mag, dan had ik gezecht Michael Rooney, maar in Nederland vind ik Van der Vaart en Van Persie erg goed.
|
Van der vaart is het stadium talent al gepasseerd:p
Ik denk dat je Stekelenburg, van Persie, Hofs, Oost en Robben als grote talenten mag zien:) |
leonardo1 das een super talent let op mijn woorden over 2 jaar in barca
|
Citaat:
tring.....heeft u nog last van hoofdpijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Van der Vaart moet oppassen dat 't geen brekebeen wordt..
Van Persie heeft een fluwelen trap. Robben is technisch verschrikkelijk goed. Leandro, mits niet VOOR de verdediging (zoals zo vaak dit jaar :rolleyes: ), kan enorm goed worden. En volgend jaar Johann Vonlanthen (schrijf ik 't goed) bij PSV (y) |
Het is zo makkelijk om net als iedereen van der vaart te schreeuwe....hij is goed en speelt in mijn favo clubje.
Maar ik zag laatst Leandro van psv een paar acties maken... :O:O:O ik denk niet dat ze daar nog lang plezier van gaan hebben (financieel waarschijnlijk wel jah!!!) en de speler met het meeste voetbaltallent dat nu nog speelt (jammer dat het al een 30er is) .....................LITMANEN!!!! |
ilja van leerdam
|
Citaat:
|
buffel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |