![]() |
Welke manieren buiten een abortus zijn er om een zwangerschap af te breken?
Ben ik ff benieuwd naar. Gewoon voor als je een keertje echt in hoge nood komt te zitten :) Dat je dan ff weet wat je moet doen/
|
heeft vanmiddag bio rep gehad over voortplanting (4e keer dat ze zo een rep heeft maarja)
- morning after pil, tot 36 uur na geslachtsgemeenschap, heeft hoge concentratie hornomen waardoor je ongesteld word en dus alles de baarmoeder uitgaat - overtijdsbehandeling, ongeveer 2 weken na uitblijven van menstruatie, baarmoeder word schoongemaakt en leeggezogen - abortus, tot 13e week van zwangerschap, met een zuigpompje word het baarmoederslijmvlies met het embryo via de baarmoedermond weggezogen |
Citaat:
|
tot een week na de bevruchting kan je een spiraaltje in laten brengen.
En sorry hoor, maar 't is makkelijk om anti-abortus te zijn als je een man bent. JIJ zult nooit voor die beslissing komen te staan. |
Deze gaat naar L&G :)
xxx Alicia |
Citaat:
maar ok het ging ook helemaal niet om abortus hier (mijn fout) |
Van een abortus kun je wel onvruchtbaar worden, kijk daar maar mee uit! Een collega op mijn werk raakte zwanger op haar 18e, en liet abortus plegen. Nu kan ze geen kinderen meer krijgen. :(
Denk dus maar even goed na voordat je abortus laat plegen, met het oog op je toekomst (zeker als je later nog wel kinderen wilt). Ripper |
Citaat:
dan ben je toch gewoon onvruchtbaar net zoals bv sterrelisatie?:| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |