![]() |
Ademhaling klachten
Hoi ik had vroeger dat ik verkeerd ademden, toen ben ik bij iemand geweest en die heeft me geleerd om buik-ademhalingen te doen. Nou dat is dus weer allemaal goed gekomen, nu had ik me voor school enorm moeten inspannen. En ik merk dat ik nu weer klachten heb, ookal doe ik buikademhalingen, het lijkt of m'n longen te klein zijn. Weet iemand hier iets op?
|
Tja, weer terug naar de dokter?
Als die oefeningen nou niet meer helpen, zit er nix anders op toch? (BTW:Ik heb ook hiervoor bij een therapeut gezeten en dat heeft mij goed geholpen.) |
Mja, het lijkt me ook dat je weer naar de dokter moet gaan..
Straks word het alleen maar erger oid, kan je er beter snel bij zijn.. |
Naa het gaat altweer goed, het was gewoon de spanning, maar dies er weer af.
|
je kunt eventueel gaan zwemmen. Daarmee leer je je ademhaling beter reguleren en je longinhoud schiet ook omhoog. Enige nadeel is dat je daarvoor weer bij een club moet en die zijn niet goedkoop.
|
Citaat:
ik had een poos last van hyperventilatie bij stress situaties enzow.. toen heb ik oowk zow leren ademen als dat je zelf al aangeeft... en tsja soms in stress gevallen krijg ik nog wel eens een aanvalletje, maar met de oefeningen die ik ken.. zijn ze minder hevig, maar soms heb ik ze wel.. tis kei vervelend ma helaas, oefenningen blijven doen enzow, helpt absoluut |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |