![]() |
Glassjaw
Kheb het nummer radio cambodja op een cd staan...
Wat is de titel van het album waar dit nummer op staat...en lijkt het beetje op dit nummer? Wat wten jullie ervan, en vinden jullie er van? |
redelijk vet.....
en geen nu-metal |
het nummer komt van de cd 'worship & tribute'. das een erg goeie cd met veel afwisselende nummers. de rest van de cd lijkt daarom ook niet echt op radio cambodia, maar het blijft nog steeds wel zon beetje hetzelfde geluid houden.
|
ken niet veel van ze, maar het middle name was boom is een koel nr.
|
van die heb ik ooit muziek download
|
De cd Everything You Ever Wanted To Know About Silence vind ik echt onbeschrijfelijk geweldig....zo ongelofelijk veel emotie...
Heb je dat ook, dat je een paar cds kent die echt gewoon heilig voor je zijn...? Deze is zo één voor mij. Van wat ik gehoord heb van W&T (heb de cd zelf nog niet, wel een hoop mp3tjes) vind ik dat iets missen op de een of andere manier......maar toch is het ook een klasse-album. |
boeien als et wel nu-metal zou zijn....
mwah kvind er niet zo heel veel aan, alhoewel ik Siberian Kiss wel weer een heel goed nummer vind |
Citaat:
W&T had ik allang moeten hebben, maar krijg hem volgende week binnen. Ik heb ook nog 2 demos voor EYEWTKAS en die cd voor EYEWTKAS (kiss kiss kiss bang bang bang) + een live cd waar ze ontzettend tekeer gaan. Mooie shit, mooie shit. |
Nighttime Bird en 86dagreed: noem nog es wat meer van die "heilige" albums...dan kan ik misschien een beetje vergelijken zeg maar...
|
Citaat:
dat is persoonlijk, maar echte favorieten van mij zijn: Deftones - around the fur Tool - Aenema Project 86 - Project 86 Staind - Dysfunction Dredg - Leitmotif Lagwagon - Hoss A perfect Circle - Mer de noms Korn - Korn Machine Head - Burning Red Ultraspank - progress Of wou je meer bands die met glassjaw te vergelijken waren? |
Nee dat was wat ik bedoelde, dankuwel... :)
|
Citaat:
Deftones - Adrenaline Tool - Aenema The Gathering - Nighttime Birds Korn - Korn Sophya - The Age Of Sophya Machinehead - Burn My Eyes Alhoewel ik betwijfel dat je hier wat aan hebt als je bands als Glassjaw zoekt..... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil hem wel toesturen via msn of een kopietje maken? |
Citaat:
maar voor de rest GlassJAw superband geweldige teksten en zanglijnen. Verder bevat pretty lush het mooiste stile moment dat overslaat tot een kleine inzinking van emoties. En bevat piano de allemooiste Riff/outro naar mijn mening. binnenkort spelen ze ook in nederland en dan neem ik 86dagreed met zijn gebroken poot op 1 of andere manier mee. |
Citaat:
voor detail voor andere mensen: 11 december dus, in de melkweg. |
Citaat:
Ik vrees dat je me been moet mollesteren wil je mij moeten meenemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die heb ik ook. Worship and Tribute is alleen al mooi vanwege het esthetische hoesje. Muziek is excellent! GJ behoort tot myijn 5 favo bands. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is je MSN..? (of je kan mij toevoegen, snowcoversall@hotmail.com) Mijn dank is groot. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |