![]() |
Ik sloeg mijn vriendin en toen kwam ze klaar.
Nouw, nie echt, maarre. Tsja.
:D Ehm jah, SM vind ik dus lomp, het doet toch pijn? Hoe kan zoiets nouw opwindend zijn? Als ik een stomp voor mijn bek krijg krijg ik geen orgasme ofzo.... Ik snap het niet. |
Ik zou het ook niets vinden, maar het gaat toch over macht ofzo?
Daar kent men dan toch op? |
ik snap het wel. :o
|
Citaat:
|
vind je bondage leuk? en geblindoekte sex? is ook vorm van sm soort van... het is niet echt het elkaar pijn doen denk ik, maar meer het machtspelletje... best opwindend lijkt me
|
Macht? Was daar de lol van? Ik begrijp het gewoon niet, maarre.
Ehm, jah.... Ehm.... Kweenie wak moet zeggen. :( |
macht is zeg maar dat ofwel jij de baas speelt (dan heb jij macht)
ofwel je meisje is de baas (dan heeft zij macht) :o ik denk... dat het gewoon een kick geeft, maar misschien speelt dat niet bij jongens... meisjes hebben toch altijd wel zo'n beetje een idee van, het is prettig als de jongen een beetje de baas speelt en stoer doet... maarja.. soms andersom is ook leuk... doe nou maar niet alsof je t niet begrijpt!! :p *truste* |
..
Citaat:
|
Weird. Ik hou het maar op "gewoon" sex, denk ik.
|
Citaat:
|
Tsja, kben een paar jaar ouder als jouw.
:D |
Het is niet zozeer de pijn, maar meer de psychologische spanning van een machtsverhouding, een baas-slaafje-verhouding.
|
Idd, het gevoel hebben dat je niks kan doen en dat je bent overgeleverd aan de anders. Lijkt me ook trouwens heerlijk. :)
|
Is het ook :) Slaan lijkt me vrij au.
|
Citaat:
Ik vind het bijv. grappig om meisjes te irriteren, zodat ze me slaan .. :o Don't ask why :D Echt direct seksueel opgewonden word ik er niet van, maar het heeft iets .. moet ik nog eens over nadenken :o |
Sm is toch elkaar met van die zweepjes slaan enzo? Of zie ik dat nou weer helemaal verkeerd?
Waar staat "SM" eigenlijk voor? |
Citaat:
|
Ohja, eigenlijk best logisch dat het dat betekent. Thanks.
:) |
Mijn ultieme droom is om op een eettafel te liggen met mijn armen en benen aan de poten vastgebonden, en dan met mes en vork bewerkt te worden door drie grote slagersjongens.. :D
|
Citaat:
Ik ben dan niet drie grote slagersjongens met mes en vork... Maar ik heb wel een kaasschaaf *grin* bah, wat flauw... lalala ff serieus posten nog: Raphael Kaffiya, ik vind u een beetje onwetend. T is toch niet zo moeilijk om je voor te stellen dat mensen gestimuleerd worden door pijn/ macht? Je snapt toch ook dat sommige mensen boeken lezen leuk vinden? Dat hoef je toch ook niet zelf te doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach jah, kweet idd nie echt veel nee.
:( |
Citaat:
|
heerrrrrrrrrlijk
|
Toen ik klein was d8 ik dat het de afkorting van Superman was.
|
Citaat:
|
Citaat:
*meisje balt vuist* *brengt vuist subtiel in contact met het geslachts orgaan van de heer* *KLAP!!* geil :p :D
|
kep een cool filmpje gehad van barbie en ken achtige poppen die sm gaan doen en dan breekt ze haar nek
|
laat mij maar slaaf zijn..
;) |
Citaat:
Ken ik jou???? |
Citaat:
|
horen handboeien er ook bij :p :D
|
Citaat:
Ik vind het wel degelijk erg geil als mijn vriend me hard op mijn kont slaat.
|
Citaat:
Ontopic: Ik hou niet van slaan. Ik kan (hoe raar :D) niet geil worden van slaan, pijn. Pijn tijdens de seks (bijvoorbeeld als ie echt hard stoot) vind ik wel lekker. Maar ik kan niet opgewonden raken van pijn. Laat staan ervan klaarkomen :p |
Toch wel met een loode pijp HEERLIJK :cool:
|
Citaat:
|
Volgens mij kan dit gesprek eerder gevoerd worden op MSN ofzo :p Succes :d :p
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb niet echt ervaring met sm maar ik vind het wel geil.. *dominatrix in spe* :D |
Citaat:
|
Dark Cat, ben jij dat in je avatar?
|
Nee hoor, dat ben ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh.. ja dat ben ik.. |