![]() |
Vrouw bijt man dood :|
Citaat:
Maar ff serieus, dit is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt. Ik kan me maar niet verklaren waarom zij voor deze methode kiest. Waarom zou je iemand doodbijten? :confused: :D Wat drijft iemand zover? :/ |
Volgens mij zullen er wel meer redenen zijn, of die vrouw is gewoon hartstikke gek en moet opgenomen worden...
|
Waarom 'mocht' die man wel 911 bellen van z'n vrouw. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja maar, waarom bijten? Waarom niet doodknuppelen? Wurgen? Vergiftigen? Toetakelen met het grote keukenmes? Waarom bijten? :/ |
Citaat:
|
Citaat:
1) Dát had je wel 'goed' gekeurd? :) 2) Misschien had ze niets anders waarmee ze em kon toetakelen. Ze lagen misschien al in bed ofzo, en ja, om er dan eerst uit te gaan om een potje rattengif te pakken is ook zoiets raars. :) |
Citaat:
|
:eek: omg..
Das wel heel ernstig :\ :) |
wie zegt dat het de bedoeling van die vrouw was om die man DOOD te bijten???
|
raar wijf :D (n)
|
Gewoon ziekelijk...
... hiervan kan je moeilijk zeggen dat ze elkaar graag zien vind ik :S |
erm tja
Dierlijk instinct ofzo ? |
Citaat:
aanleiding: seksuele frustratie? |
Pittige dame :cool:
|
ga nooit neuken op een lege maag :D
|
Ik denk dat op dat moment die mond van haar in de buurt was daar onder :), en toen dacht ze, ach, laten we eens gaan bijten. (y) Als mensen diepe haat voor iemand koesteren, dan takelen ze die persoon zo erg mogelijk toe. Dan is het niet erg om iemand heel erg en langdurig te zien leiden.
Als mensen andere mensen vermoorden die ze niet kennen, takelen ze diegene meestal niet zo ver toe. Kusje, Kronkel. |
*doet HAP* :D
|
Ziek! :eek: :D Bijten is wel lekker, maar op zo'n manier... :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |