Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Vrouw bijt man dood :| (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=252089)

Lethalis 18-10-2002 09:18

Vrouw bijt man dood :|

Citaat:

Vrouw bijt echtgenoot dood

Uitgegeven: 18 oktober 2002 07:32
MODESTO - De politie van Modesto in Californië heeft een vrouw aangehouden die haar ziekelijke man zo heeft gebeten dat hij zes dagen later in het ziekenhuis overleed. Mogelijk wordt zij voor moord aangeklaagd.

De 45-jarige Kelli Pratt werd 7 oktober zo woedend op haar twintig jaar oudere man Arthur dat zij hem ongeveer twintig keer in zijn arm en onderbuik beet. De aanleiding was dat de man geen zin in seks met haar had. Hij was zo toegetakeld dat hij in het ziekenhuis moest worden opgenomen. De plaatselijke patholoog-anatoom acht het zeer waarschijnlijk dat de beten de dood hebben veroorzaakt van Arthur, die aan diabetes leed en hartklachten had.

Al Carter van de politie van Modesto zei tegen de plaatselijke krant dat de man in staat was 911 (het Amerikaanse 112) te bellen, terwijl zijn vrouw tegen hem te keer ging. De politie beschikt over een bandje waarop zijn kreten van pijn te horen zijn. Toen agenten bij het huis van de familie arriveerden, viel de vrouw hen aan. Zij probeerde ook hen te bijten. (Nu.nl)
Als een meisje het leuk vindt om je te bijten tijdens de seks, maak haar dan nooit kwaad :eek:

Maar ff serieus, dit is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt. Ik kan me maar niet verklaren waarom zij voor deze methode kiest. Waarom zou je iemand doodbijten? :confused: :D

Wat drijft iemand zover? :/

Starfish 18-10-2002 09:27

Volgens mij zullen er wel meer redenen zijn, of die vrouw is gewoon hartstikke gek en moet opgenomen worden...

moenbase 18-10-2002 09:42

Waarom 'mocht' die man wel 911 bellen van z'n vrouw. :confused:

Lethalis 18-10-2002 09:44

Citaat:

moenbase schreef:
Waarom 'mocht' die man wel 911 bellen van z'n vrouw. :confused:
Het geeft wel aan dat er sprake is van pure razernij :/

moenbase 18-10-2002 09:56

Citaat:

******** schreef:
Het geeft wel aan dat er sprake is van pure razernij :/
Goh, wat een opluchting ineens :D:D:D nu we dit weten :)

Lethalis 18-10-2002 09:59

Citaat:

moenbase schreef:
Goh, wat een opluchting ineens :D:D:D nu we dit weten :)
:p

Ja maar, waarom bijten? Waarom niet doodknuppelen? Wurgen? Vergiftigen? Toetakelen met het grote keukenmes? Waarom bijten? :/

MazeMouse 18-10-2002 10:52

Citaat:

******** schreef:

Ja maar, waarom bijten? Waarom niet doodknuppelen? Wurgen? Vergiftigen? Toetakelen met het grote keukenmes? Waarom bijten? :/

Als jij plots en ineens zo blind wordt van woede dan neem je toch het scherpste voorwerp dat je kunt vinden? En als zij dan niks kan vinden en bedenkt dat haar tanden dat zijn. (ipv haar nagels....) Tja....

moenbase 18-10-2002 11:58

Citaat:

******** schreef:

1) Ja maar, waarom bijten? Waarom niet doodknuppelen? Wurgen? Vergiftigen? Toetakelen met het grote keukenmes?

2) Waarom bijten? :/

1) Dát had je wel 'goed' gekeurd? :)

2) Misschien had ze niets anders waarmee ze em kon toetakelen. Ze lagen misschien al in bed ofzo, en ja, om er dan eerst uit te gaan om een potje rattengif te pakken is ook zoiets raars. :)

Stainleszs 18-10-2002 14:39

Citaat:

moenbase schreef:
1) Dát had je wel 'goed' gekeurd? :)

2) Misschien had ze niets anders waarmee ze em kon toetakelen. Ze lagen misschien al in bed ofzo, en ja, om er dan eerst uit te gaan om een potje rattengif te pakken is ook zoiets raars. :)

:D :D :D

Quiana 18-10-2002 15:33

:eek: omg..
Das wel heel ernstig :\ :)

Lentekriebel 18-10-2002 16:50

wie zegt dat het de bedoeling van die vrouw was om die man DOOD te bijten???

freakjuh 18-10-2002 17:48

raar wijf :D (n)

Saartje* 19-10-2002 09:22

Gewoon ziekelijk...
... hiervan kan je moeilijk zeggen dat ze elkaar graag zien vind ik :S

Q3 19-10-2002 22:53

erm tja
Dierlijk instinct ofzo ?

Jadis 21-10-2002 21:00

Citaat:

******** schreef:
Als een meisje het leuk vindt om je te bijten tijdens de seks, maak haar dan nooit kwaad :eek:

Maar ff serieus, dit is niet de eerste keer dat zoiets voorkomt. Ik kan me maar niet verklaren waarom zij voor deze methode kiest. Waarom zou je iemand doodbijten? :confused: :D

Wat drijft iemand zover? :/

mij moet je dus nooit kwaadmaken :p

aanleiding: seksuele frustratie?

dystopia 21-10-2002 21:20

Pittige dame :cool:

CraigDavid 21-10-2002 23:15

ga nooit neuken op een lege maag :D

Kronkeltje 22-10-2002 13:13

Ik denk dat op dat moment die mond van haar in de buurt was daar onder :), en toen dacht ze, ach, laten we eens gaan bijten. (y) Als mensen diepe haat voor iemand koesteren, dan takelen ze die persoon zo erg mogelijk toe. Dan is het niet erg om iemand heel erg en langdurig te zien leiden.

Als mensen andere mensen vermoorden die ze niet kennen, takelen ze diegene meestal niet zo ver toe.

Kusje, Kronkel.

DarkCat 22-10-2002 13:52

*doet HAP* :D

Piccola 22-10-2002 14:58

Ziek! :eek: :D Bijten is wel lekker, maar op zo'n manier... :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.