![]() |
Na 4 weken wachten, eindelijk een reactie...
...op mijn brief die ik een aantal keer hier heb gepost. Weliswaar in de vorm van een mailtje. 'Dank je wel voor je brief. Ik heb je nog niet teruggeschreven want daar wil ik wat meer tijd voor.'
Voor de rest stond erin dat ze het jammer vond dat ik niet op een feestje een dag later kon komen (had ze viavia vernomen) en dat ze er totaal geen zin in had. Ik wilde nog terugschrijven: 'stuurde je ook zo'n mailtje naar iemand anders als je met mij had afgesproken', maar ik heb me ingehouden. |
waaat heb je gepost? *is nieuwschierig*
is er iets waarbij je raad en daad en advies nodig hebt? of alles al opgelost? |
Citaat:
2) De definitieve versie van dat mailtje. 3) Dit is een mededeling.. (die eigenlijk in dat andere topic thuis hoort) |
Heej... Nou eindelijk reactie en wat voor een... Alsof het een standaard brief is... Wat vind je er zelf nou van? Ik denk zonde van al die moeite, maar voor jezelf wel een opluchting dat je het van je afgeschreven hebt...
Kuzzje IK ;) |
Nou jongen ik zie er wel een toekomst in, komt helemaal goed tussen jullie twee.
|
Citaat:
|
Vervelend! :( Lekkere reactie van haar was dat dan...
|
zij heeft tenminste nog de moeite genomen om terug te mailen, dat kun je van sommigen niet zeggen. *denkt weer terug aan het begin van dit jaar* :)
|
Tijd is geen excuus, prioriteit zal ze bedoelen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |