![]() |
[engels] wie weet goed engels boek van ong. 150 blz.
het boek moet dus minimaal 150 bladzijden zijn, alleen aangezien ik niet van lezen houdt wil ik het liefst een boek van bijv. 151 bladzijden lezen :)
het liefst een niet al te bekend boek, want iedereen van 5vwo moet een boek lezen wat niemand anders in 5vwo leest :(. Dus de bekende boeken kunnen al waarschijnlijk niet meer. het maakt verder niet uit welk boek, zolang het maar engels is :) en niet naar engels toe vertaald is Wie weet iets? |
Citaat:
Naja, zoek een ond waarover je zou willen lezen, typ m in in een zoekmachine vd bieb, en bekijk die boeken eens.. Wat ik leuk vind hoef jij niet leuk te vinden.. *en ik heb ook geen vwo5 niveau :o :D* [edit] hoe post je als bezoeker?? *wil ook proberen :D* |
Ik zou maar van lezen gaan houden, als je dan tóch in 5V zit.
|
Geen idee hoeveel pagina's maar niet zoveel iig en een leuk boek: Animal Farm van george orwell
|
Jay McInnery - Bright Lights, Big City (y)
|
Go Ask Alice , ongeveer 180 blz , dus nog ff 30 blz erbij lezen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekkere prutschool dan :P |
Welcome to the real world- Ann Coburn
|
Citaat:
|
The game van A.S Byatt ---> Dan kunde mij gelijk ook ff helpen :)
|
The catcher in the Rye > J.D. Salinger
|
Erich Segal - Love Story
Erich Segal - Oliver's Story [Daar waar Love Story eindigde, gaat dit boek verder] Nicholas Sparks - The Rescue Nicholas Sparks - A Walk To Remember Nicholas Sparks - Message In A Bottle Nicholas Sparks - The Notebook Stephen King - [alle boeken :p ] Nick Cave - And The Ass Saw The Angel etc. etc. etc. |
Irvine Welsh - Filth
|
George Orwell --> "1984"
De schrijver voorspelde dat in 1984 de aarde door één iemand zou bestuurd worden (Big Brother ~ Grote Broer). Het boek gaat over iemand die in deze maatschappij leeft. "Big Brother is watching you!!!!!!!!!" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |