![]() |
the spirit that guides us
wie luistert hier naar
the spirit that guides us? ik ben benieuwd Verder is tof Sparta, At the drive-in, Thursday, Face Tomorrow, This Beautiful Mess,...... |
eej emo-fag
als we het over emo gaan hebben : i like : the spirit that guides us, thursday sparte, at-the drive in en face tomorrow ook wel.... furthermore : taking back sunday, get up kids, dashboard, unsung zeros, name taken, midtown, alkaline trio, saves the day, coheed and cambria, the used, the rocking horsewinner, jimmy eat world, taken, dredg, sky came falling (tip) |
Citaat:
kga geen emo bands opnoemen the spirit is wel goed ja, alleen die zanger is vaag |
Wat is de definitie van emo muzikaal gezien eigenlijk tegenwoordig? :(
|
oh ja en dat christelijke zuigt :p
|
Citaat:
|
hmmjah ken de naam wel, ken alleen geen nummers...
This beautiful mess is wel okee, Clean is erg mooi nummer :) |
Citaat:
maar ik ga ook geen emo bands opnoemen. HET MOET TROUWENS EENS AFGELOPEN ZIJN MET MENSEN DIE VOOR EERST POSTEN ZICHZELF WILLEN BEWIJZEN MET BANDS. Bah. |
Citaat:
|
mjah.. t kan dr mee door..
maar ben t een btje zat, aangezien mn broer nogal de neiging heeft om t CONSTANT te draaien.. |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Bands die je opnoemde zijn goed! Alleen Coheed kan ik niet echt uitstaan. maar als je nog 1x dredg in een emo topic noemt laat ik een horde giftige kikkers op je los. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet al waar ik de bandnaam van ken... er zweeft op mijn bureau een flyer met daarop oa the spirit that guides us :)
|
Citaat:
Betekent trouwens niet dat ik het lomp vind als zangers gevoel laten zien, maar bij hem kan ik er gewoon op 1 of andere manier niet tegen. :confused: :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |