![]() |
Geen idee over opleiding..Help
Hallo, ik zit nu in 5 havo en moet langzamerhand toch een keuze al gaan maken naar welke school ik hierna moet maar ik heb GEEN FLAUW IDEE.
Ik wel sowieso iets met computers...pc beheerder....software beheerder, iets met informatica dus. Maar wat moet je dan precies doen bij die beroepen, bijv: voor welke bedrijven of wat moet je allemaal doen???? En hoe werkt dat dan enz? Wie weet er zulke sites met deze informatie, kortom waar opleidingen en beroepen over informatica fijn staan uitgelegd?? Bedankt alvast |
|
Maak eens een praatje met je decaan, zou ik zeggen. Die lui kunnen je goed op weg helpen bij het maken van je studiekeuze.
|
verder naar open dagen gaan.... emt studenten praten bla bla bla. goed van je dat je al wel de richting weet. dat scheeld een hoop :) succes dermee :)
|
ga naar info-avonden op je school, open dagen, meeloopdagen, praat met studenten, kijk op de schoolsites, lees foldertjes, maak testen over waar je interesses liggen, praat met je decaan, praat erover met je ouders, klasgenoten
succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |