![]() |
Slaapkleding / naakt slapen?
Ik vraag me af wat jullie voor kleding dragen tijdens het slapen?
|
pyama/nachtjapon
als het 's zomers heel warm is slaap ik wel es alleen in m'n ondergoed maar wat heeft dit eiogenlijk met lichaam&gezondheid te maken? :confused: |
Zelf draag ik meestal alleen een broekje. Geen boxershorts, maar liever iets stevigers. Naakt slapen heb ik weleens geprobeerd (leek me prettiger, ff geen striemend elastiek), maar steeds werd ik midden in de nacht, badend in het zweet, wakker.
|
Citaat:
|
|
ik slaap in alleen strakke boxxers, m'n ma zei dat ik ook t-shirt aan moest ofzo maar dat vind ik ech niet fijn, dus gewoon in boxxers
|
Altijd naakt
|
Ik slaap 's zomers alleen in een onderbroek en de rest van het jaar in pyama.
|
's zomers t-shirt of nachthemd met korte mouwen ofzo...in de winter meestal een pyama.
|
altijd shirt en boxershort. Maar wanneer eer vrouwelijk gezelschap is slaap ik meestal naakt, nadat bovenstaande spullen zijn uitgetrokken.
|
in de zomer.. meestal niets.. veel te warm..
in de winter.. ik heb een hele mooie roze pyjama broek, met een roze jurkje erover :D |
Altijd een pyjama.
|
naakt
|
boxer, heel af en toe als ik alleen thuis ben naakt.
|
Naakt, meestal dan. Ik loop ook vaak zat naakt door huis, na het douchen bijv. Is ook niet zo moeilijk, d'r is verder niemand.
|
dit soort dingen staan altijd op lifestyle..
Ik slaap in een lange of korte dunne pyjamabroek met een oud shirtje of polootje. |
naakt behalve als ik ergens logeer,dan een oude lange t-shirt
|
Naakt, behalve wanneer het heel koud is of wanneer er een vriendin blijft slapen
|
Citaat:
ik heb meestal zo'n strakke boxershort/hotpants (of weet ik veel hoe die dingen heten), met een hemdje. Maar als het heeel koud is, doe ik een lekkere dikke nachtpon aan. Met tweety. :) |
winter: pyjama
zomer: dun t-shirt |
Pyjama
|
ik heb altijd een broek en een hempje aan, en als het erg koud is ook een vest.
ik durf niet in mn ondergoed te slapen :confused: |
Ik slaap in:
- damesboxer met hemdje - nachtjapon - pyamajurk - bigshirt - spaghettebandjeshemdje - ondergoed (moet het wel heel erg warm zijn) - normale pyama Ach ja.. dat was het wel :) *nee, ik draag het niet allemaal tegelijkertijd :P ;)* |
ik slaap met het raam open, dragend slechts ondergoed.
pyjama's zijn veel te warm... |
Citaat:
|
Meestal een oud t-shirtje/topje met broekje in de zomer en in de winter een 'normaal-lengte' pyjama broek.
|
lente/winter/herfst meestal pyama of nachtpon, zomer niets of hemdje/ondergoed.
|
Citaat:
|
Citaat:
*meen je dit serieus, of hap ik weer :D* Owkee... *koopt ontvriezingsspul* |
soms pyjama , soms hemdje + broekje soms nachtkleedje
en als m'n vriend er is : naakt ;) :p :D |
In de winter, het liefst met zoveel mogelijk kleren aan :p Maar in de (warme) zomer juist zo min mogelijk. Ik heb trouwens geen pyjama oid, ik slaap gewoon in een paar oude(re) kleren.
|
t-shirt
|
Citaat:
de enige reden waarom IK soms m'n raam dicht heb is omdat de buren anders last hebben van de decibellen geproduceerd door mijn geluidsboxen... |
Citaat:
Oh mijn god, dat doet een vriend van me ook altijd.. is het -5, zet hij het raam "lekker" open.. brrr |
Boxershort, en als het echt koud is boxer+shirt
|
ondergoed of helemaal naakt :)
|
mja gewoon boxer :)
|
Citaat:
Stel je dat maar eens voor: 't vriest, jij komt aan in je winterjas terwijl je rilt van de kou en daar komt hij aangefietst: korte broek en t-shirtje aan. :eek: |
in de zomer alleen onderbroek, in de winter ook hemd
heb naaktslapen wel eens geprobeerd maar ik vind dat niet zo lekker liggen - heeft er misschien mee te maken dat ik slaap op mijn buik. Van de meisjes die naakt slapen, slapen er daar sommige ook van op de buik? Secundaire vrouwelijke geslachskenmerken lijken me dan nogal irritant. |
je KAN natuurlijk een gat in je matras maken... :rolleyes:
|
verschillend
t-shirt pjama jurkje naakt ligt ook een beetje aan het weer :) |
's Zomers boxer en alleen een dekbed.
's Winters boxer met t-shirt en een slaapzak en een dekbed. En als het heeeeel erg koud is nog een pyama ofzo, of als ik 's winters in een tentje lig. (Scouting. :cool: ) |
Ik slaap eigenlijk altijd met pyama aan, alleen als ik bij mijn vriend slaap heb ik niks aan. Maar dat is eigenlijk ook heel gewoon.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik geen onderbroek aan heb dan komt het telkens dat gaatje uit en dan lig ik erop :) (wat dus niet :) is maar :( ) |
Onderbroek + pyjama, altijd...
|
in de zomer: vaak naakt, soms in m'n ondergoed
rest van het jaar: meestal pyjama (slaapkleedje), soms ondergoed, soms naakt (dat ik bij m'n vriend naakt slaap hoeft niet vermeld te worden.) |
t-shirt + pyjamabroek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |