![]() |
[gfx] to cure a weakling child
|
nog zo één :eek:
|
Citaat:
|
omg, verschrikkelijk om naar te kijken
|
Copy&paste je stukjes huid over de mond heen? Want het kleurverschil tussen bijv. neus en mond (donkere tint tegenover lichte tint) is wat te opvallend...
Litteken en ogen zijn wel koel :) |
Citaat:
|
:eek::eek::eek:
Dat is eng :eek: I like it!!!! :D :cool: :p |
Citaat:
|
Zo te zien zie ik nog een stukje van de bovenlip, misschien ff bijwerken voor de rest mooi gedaan! :)
|
WAUW. (y)
|
Wat vinden jullie daar mooi aan :confused: :eek:
|
Die ogen zijn fantastisch. Zwarte ogen geven mij altijd koude rillingen en deze zijn geweldig. Kinderen zijn sowieso al vreselijke monsters, meer deze...
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de onderkant van haar gezicht een landkaart is, of anders een getekend woestijnuitzicht met pyramiden. Eerste indruk die blijft hangen. Jammer. LUH-3417 |
Citaat:
|
geweldig.. zo'n onschuldig meisje met grote ogen en blond haar, en dan dat gezicht helemaal verminkt.. echt dope (y)
|
Whoaa kvind 'm fantastisch! Die ogen, wouw! Waar kan ik 'm op posterformaat bestellen? :D
|
Ik vind juist dat je best wat van de weggewerkte mond mag zien. Als je nog vaag een stukje lip ofzo ziet is dat beter dan dat het helemaal een egaal stuk huid is!!
....vind ik Mzzl |
een beetje teveel van hetzelfde , leuk/mooi gedaan allenmaal hoor maar dit kunstje kennen we nu wel...
|
Citaat:
Citaat:
|
kben met het Luh eens... Volgens mij heb je gewoon een kaart van het Nijldal op d'r gezicht geprojecteerd... Dat "litteken" onder aan d'r wang vin k nie wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Punt van dit forum is juist om opbouwende kritiek te krijgen zodat je je werk kan verbeteren...Deze mensen geven kritiek, aan jou om te bepalen of je er wat mee doet. Maar mensen afkraken als ze het niet mooi vinden is pas lame.
|
je bent beter aan het worden, steeds minder aan het overdo-en met die overlay van textures en kleuren, steeds meer het realistisch-enge aan het maken...
Je wordt steeds beter... Goed zo... |
Jezus deze is écht mooi... die huilende oogjes..
enige aanmerking: de neus (ter hoogte van iets onder de ogen) ziet er een beetje ge-edit uit. Verder: prachtig (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |