![]() |
kort.
dagen als een droom
luttele secondes in realiteit tedere liefde likte mijn wonden vriendschap toonde me de deur nu moet ik er alleen door -------------------------------------------------------------------------------- Whisper my name tenderly holding my hand and thus name me yours offer me sweet memories and make me grovel at your feet |
ik vind ze leuk :)
nu moet ik er alleen door misschien kan je voor het ritme beter na alleen "nog" toevoegen, tis maar een idee... |
ja zou mooier zijn alleen dan klopt het niet meer, het moet zeg maar alleen zijn zoals in je eentje.
|
Mooi... Vooral die eerste... Verder geen commentaar:)
|
Hij loopt niet geweldig maar tis een goede verwoording van je gevoel!
En Kip alles goed in t leven? Gr Mick |
Mooi kipie, erg mooi
x |
En dan vind ik vooral de tweede weer mooi...
Damn... er ligt bij jou altijd zoveel gevoel in dat ik er kippevel van krijg... XXXX Fan |
heej toek
hmmz niet vrolijk wel mooi net als Fan vinnik de tweede ook het mooist, qua gevoel dan denk ik, 1e ook heel mooi geschreven, raakt me alleen minder dan de second... ziekje snel? kusje |
Nu moet ik er in mijn eentje door geen goed idee? klinkt ook al wat beter... Verder een mooie verwoording van gevoelens inderdaad! echt mooi.
Kusjes Vera |
dit is geen up hij staat al boven aan ik wil ff iets wijzigen in het gedicht
dagen als een droom luttele secondes in realiteit tedere liefde likte mijn wonden vriendschap toonde me de deur nu moet ik er in mijn eentje door -------------------------------------------------------------------------------- Whisper my name tenderly holding my hand and thus name me yours offer me sweet memories and make me grovel at your feet |
Echt goed.
Vond de Nederlandse het best. Maar de Engelse was ook echt heel goed. Verder niks op aan te merken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |