![]() |
Hoera, een waterpijpje..maar hoe..?
Ik heb zo'n waterpijpje van de large binnen gekregen.. nr 27, pocket dingetje :) maar ik snap niet helemaal hoe ie werkt..waar stop je de wiet? En waar steek je hem aan?
|
Citaat:
je kunt beter lego bestellen bij intertoys ofzo |
Citaat:
maar beantwoord eerst mijn vraag maar |
LOL... kijk maar ff bij het lijstjes links bovenaan D&A, staat vast wel iets bij....now that's hilarious!
|
Citaat:
hmm op het voorbeeld ding stond het ook verkeerd :) maar t lukt...en goed hoor :D slotje svp :] |
hahahahah wat een koele toppicnaam ROFL
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo zo helemaal zelf uitgevonden hoe het werkt ? Grote meid hoor ! Of heb je het aan pappie moeten vragen ? :rolleyes: -Desecrator |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
Citaat:
dikke kneus bwahahahahahahahahahhohohohohohohahahahahahaaaa!!!!!!!! |
Citaat:
Hahahahah. |
ff kwijt: lool :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik voel mezelf helemaal niet oud. En dat is maar goed ook, anders zou ik niet zo een coole avatar mogen voeren :) Citaat:
|
Citaat:
|
Dus blowen is per defenitie 'cool' :rolleyes: klinkt als erbij horen? Misschien geld dat voor hem, maar zeker niet voor mij.
En je kunt het toch wel accepteren dat mensen niet weten hoe bepaalde dingen werken. Je kunt toch niet alles weten :S. Ik weet zeker dat jij ook wel iets ooit hebt moeten doen, wat vrij makkelijk leek, en wat je vervolgens niet voor elkaar krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
in.iets.w4rms.v4n.febo.in.so'n.febo.sn4ck. :) |
uhh... jah aan een jointje zuige.... heb ik van geleerd hooor
'T was ook me eerste keer duz ik meteen hoesten zegt die gozer van wie het wiet was:''ohjah vergeten te zegge hij's nogal sterk''.... Les 1 uit dit verhaal.... denk niet dat je ALLES weet... ik heb genoeg waterpijpen gezien van wat ik zei:''OK, hoe gebruik ik die''... Les 2 uit dit verhaal.... zuig de eerste keer niet meteen diep in... kijk eerst hoe sterk ie is..... (ofzoiets :D ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |