Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Hoera, een waterpijpje..maar hoe..? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=252688)

Mindfields 18-10-2002 19:35

Hoera, een waterpijpje..maar hoe..?

Ik heb zo'n waterpijpje van de large binnen gekregen.. nr 27, pocket dingetje :) maar ik snap niet helemaal hoe ie werkt..waar stop je de wiet? En waar steek je hem aan?

running spirit 18-10-2002 20:12

Citaat:

Parallel schreef:
Ik heb zo'n waterpijpje van de large binnen gekregen.. nr 27, pocket dingetje :) maar ik snap niet helemaal hoe ie werkt..waar stop je de wiet? En waar steek je hem aan?
je bent 14 man get a life
je kunt beter lego bestellen bij intertoys ofzo

Mindfields 18-10-2002 20:39

Citaat:

running spirit schreef:
je bent 14 man get a life
je kunt beter lego bestellen bij intertoys ofzo

ja is goed.
maar beantwoord eerst mijn vraag maar

Wouter Youth 18-10-2002 21:37

LOL... kijk maar ff bij het lijstjes links bovenaan D&A, staat vast wel iets bij....now that's hilarious!

Mindfields 18-10-2002 21:43

Citaat:

wouszer schreef:
LOL... kijk maar ff bij het lijstjes links bovenaan D&A, staat vast wel iets bij....now that's hilarious!
eh...nou ik heb lol hoor :p

hmm op het voorbeeld ding stond het ook verkeerd :) maar t lukt...en goed hoor :D

slotje svp :]

qghp 18-10-2002 21:45

hahahahah wat een koele toppicnaam ROFL

Wouter Youth 19-10-2002 08:27

Citaat:

Parallel schreef:
eh...nou ik heb lol hoor :p

hmm op het voorbeeld ding stond het ook verkeerd :) maar t lukt...en goed hoor :D

slotje svp :]

In je 1tje hem uitgeprobeerd? Dat is nou de s.com spirit! :D

DEChengst 20-10-2002 17:54

Citaat:

Parallel schreef:

Zo zo helemaal zelf uitgevonden hoe het werkt ? Grote meid hoor ! Of heb je het aan pappie moeten vragen ? :rolleyes:

-Desecrator

DEChengst 20-10-2002 18:18

Citaat:

Screenager schreef:
zo heej.. ben jij ff gefrustreerd (n)
Dat heeft met gefrusteerd zijn helemaal niks te maken. Als mensen een ongelofelijk domme vraag stellen, dan kan ik niks anders doen dan een sarcastische opmerking plaatsen.

-Desecrator

DarkCat 20-10-2002 21:44

Citaat:

Desecrator schreef:
Dat heeft met gefrusteerd zijn helemaal niks te maken. Als mensen een ongelofelijk domme vraag stellen, dan kan ik niks anders doen dan een sarcastische opmerking plaatsen.

-Desecrator

D'r is hier maar één sarcast, ja?! En dat ben ik!

bikkel 22-10-2002 12:25

Citaat:

mat-ice schreef:
hahahahah wat een koele toppicnaam ROFL
en dat is 18...
dikke kneus
bwahahahahahahahahahhohohohohohohahahahahahaaaa!!!!!!!!

N00dles 22-10-2002 15:41

Citaat:

bikkel schreef:
en dat is 18...
dikke kneus
bwahahahahahahahahahhohohohohohohahahahahahaaaa!!!!!!!!

Ik zie toch echt 15 staan :o

Hahahahah.

Q3 22-10-2002 17:02

ff kwijt: lool :D

DaTommy 22-10-2002 17:41

Citaat:

Desecrator schreef:

-Desecrator

Het kan toch zijn dat men niet weet, hoe je een waterpijp moet gebruiken. Volgens mij voel jij jezelf wel een beetje oud, als je 14 bent weet je echt nog niet hoe alles werkt in deze wereld :D

DEChengst 22-10-2002 19:00

Citaat:

DaTommy schreef:
Het kan toch zijn dat men niet weet, hoe je een waterpijp moet gebruiken.
Dat vind ik dus gewoonweg dom. Wel cool genoeg zijn om te blowen en een waterpijp te bestellen. Maar vervolgens niet weten hoe je hem moet gebruiken.

Citaat:

Volgens mij voel jij jezelf wel een beetje oud

Ik voel mezelf helemaal niet oud. En dat is maar goed ook, anders zou ik niet zo een coole avatar mogen voeren :)

Citaat:

als je 14 bent weet je echt nog niet hoe alles werkt in deze wereld :D

Heeft niks met leeftijd te maken en weten hoe dingen werken. Als je een waterpijp ziet lijkt me het volstrekt logisch hoe zo'n ding werkt. Dat niet kunnen beredeneren vind ik op zijn minst lichtelijk vaag.

Anal Avenger 22-10-2002 23:43

Citaat:

Desecrator schreef:
Dat vind ik dus gewoonweg dom. Wel cool genoeg zijn om te blowen en een waterpijp te bestellen. Maar vervolgens niet weten hoe je hem moet gebruiken.
i.like.your.style. :)

DaTommy 23-10-2002 14:46

Dus blowen is per defenitie 'cool' :rolleyes: klinkt als erbij horen? Misschien geld dat voor hem, maar zeker niet voor mij.

En je kunt het toch wel accepteren dat mensen niet weten hoe bepaalde dingen werken. Je kunt toch niet alles weten :S. Ik weet zeker dat jij ook wel iets ooit hebt moeten doen, wat vrij makkelijk leek, en wat je vervolgens niet voor elkaar krijgt.

Wouter Youth 23-10-2002 15:35

Citaat:

Anal Avenger schreef:
i.like.your.style. :)
i.like.febo.kroketten. ;)

Anal Avenger 23-10-2002 15:45

Citaat:

wouszer schreef:
i.like.febo.kroketten. ;)
4ls.ik.v4n.mn.werk.kom.heb.ik.toch.so'n.trek.
in.iets.w4rms.v4n.febo.in.so'n.febo.sn4ck. :)

Escom 23-10-2002 15:51

uhh... jah aan een jointje zuige.... heb ik van geleerd hooor
'T was ook me eerste keer duz ik meteen hoesten zegt die gozer van wie het wiet was:''ohjah vergeten te zegge hij's nogal sterk''....

Les 1 uit dit verhaal.... denk niet dat je ALLES weet... ik heb genoeg waterpijpen gezien van wat ik zei:''OK, hoe gebruik ik die''...

Les 2 uit dit verhaal.... zuig de eerste keer niet meteen diep in... kijk eerst hoe sterk ie is..... (ofzoiets :D )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.