![]() |
control pannel voor debian
Hey ,
Ik ben op zoek naar een goed Control pannel ( voor web accounts ) voor debian Wat zou je er mee moeten kunnen doen ; 1. emailadressen aanmaken 2. emailredirects aanmaken 3. eventueel subdomains aanmaken 4. eventueel verbruikte traffic bekijken Wie weet een goed ( niet te duur ) |
|
|
Citaat:
Maar nogmaals; dat soort dingen moeten vrij simpel zelf te schrijven zijn toch? |
Citaat:
Groetjes, Naru Narusegawa |
En SSL en auto-update. Webmin is in de afgelopen tijd best verbeterd tov. toen het net nieuw was
|
Citaat:
Maar oke, je hebt wel gelijk. Op 't feit na dat Webmin PHP is, tis namelijk compleet in Perl geschreven ;) |
Citaat:
Oh perl, oke ;) |
Citaat:
Eerst stond er een V bij je nick, nu een M. En nu maakt Koen die opmerking van die nick. Who the **** are you? :o :D |
Hahaha :) Ik ben Choong Wei Tjeng, heb nog een ander account (choong) maar die reputatie is te zeer vernaggeld om nog normaal mee op het forum bezig te kunnen zijn ;)
|
By the way, is dat koekje dat je eet niet ontzettend vies? ;)
|
Citaat:
Choong .. komt me bekend voor, idd een vernaggelde reputatie :D :p Na ja, je replies onder Narusegawa waren netjes en getuigden tot nu toe van veel inzicht. Hoe komt het dat zo iemand tot zo'n vernaggelde reputatie komt? :) |
Ik had gewoon een periode waarin ik graag irritant deed, vandaar :D
|
Citaat:
|
Voor traffic te bekijken in een browser werkt IMMO Darkstat _heel_ erg goed het werkt als een http server op poort 666 en voldoet perfect voor mijn wensen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |