![]() |
volgens hem volgens haar
Kennen jullie dat? Ik vind het echt vet lache altijd!
|
Ik geloof dat ik ooit één aflevering gezien. Tevens ook mijn laatste. Ik kan het niet omschrijven als 'humor' eerder flauw...Ik erger me ook zo aan die man :confused:
|
soms wat kleine stukjes kijken vink wel leuk, maar ik volg het niet echt.
vind btw die vrouw erg leuk spelen. En die man is vaak wel om te lachen, hoe dom hij is (in die rol uiteraard :)) |
Ik heb het wel een paar keer gezien. Sommige stukjes zijn wel leuk, maar andere vind ik heel dom.
|
Waardeloos. Slappe volkomen humorloze en voorspelbare sketches die soms wel herkenbaar zijn maar daarom nog niet grappig en al jaren geleden uitgemolken.
|
ik snap niet wat er humor aan is..
ik erger me bont en blauw aan die vrouw alleen al. |
Ik vind t ook grappig, niet altijd maar vaak wel. Ik zie t niet zo vaak meer. Maar de situaties zijn erg grappig en Rob is cool.
|
Citaat:
|
"Volgens Hem, volgens Haar" staat bol van de tegenstrijdigheden. Neem nou die collega van Rob; zo'n blonde, ordinaire, vrouw, die dan een succesvollle zakenvrouw moet zijn. Alsof "zakenvrouwen" er zo uitzien! Ook erger ik me aan het "strijd-tussen-de-seksen" karakter van de sketches (maar goed, wat wil je met zo'n titel :rolleyes: ) Daar maak je toch geen serie van?!?!?!
|
tis wel leuk, je moet er niet (net als iedereen hier, een filosofies drama achter zoeken :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Volgens Hem, Volgens Haar LEUK!?!?!?! Naaaaaaaaaah NO WAY gek! Ik vind het echt vet oppervlakkige shit. Dat wijf laat zich afschilderen alsof ze ongelofelijk DOM is.. En dat moet dan de vrouwen uitbeelden.. Echt schandalig man. En die gozer is echt een hoop stront.. Die kon waarschijnlijk geen baan krijgen bij de AH en besloot zich toen maar te verlagen tot dit zielige, sneue programma! Wat een piszooi.. Dat ene kwartiertje hadden ze nog beter kunnen gebruiken voor HERHALINGEN van belspelletjes! (Ok nu overdrijf ik).. Ik vind er echt geen reet aan!! (n)
donnaheijnsdijk@hotmail.com http://donnabetty.cjb.net |
Dat zo iets ontiegelijks slechts nog gemaakt kan worden
ManMan wat is dat een kutseri |
Citaat:
|
ik erger me er dood aan... k zap het altijd wegg
|
Vreselijk slecht (n)
|
Ik vind het echt debiel, weg met die onzin!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |