![]() |
neemt nu afscheid van jullie allen
kben de weg kwijt en ik dwaal af van het pad....ohh no i'm lost
|
Erm?
Als je afscheid enkel betrekking heeft op het forum: waarom is een afscheidstopic nodig? De meeste mensen komen toch weer terug en als je het niet 100% zeker weet, kun je beter niet zo'n topic schrijven .. want je staat dan voor lul als je weer terug komt *spreekt uit eigen ervaring* :o Als je afscheid over het leven gaat: je bent pas 16, chill ff. Er kan nog van alles gebeuren, ongeacht je situatie. |
Wat moeten we hier mee? Is dit een schreeuw om aandacht? Wil je dat we allen nu gaan posten: NEEEEEEEEE blijf, het leven is zoo zinvol!!
Helaas, zo werkt het niet. Je moet zelf die zinvolheid willen ontdekken.. Maar ik geloof niet dat je zelfmoord gaat plegen...Waarom zou je het ons dan willen laten weten? Het is knapper om terug te vechten tegen depressies dan om maar te kiezen voor zelfmoord... |
Meisj.. kom op, joh.. :/
|
:| Idd, zoals Myself! al zei,
wat wil je hiermee bereiken? Als je echt zelfmoord wil plegen, zou je dit niet gepost hebben.. (met 'echt' bedoel ik dat je het letterlijk doet, niet dat je nu denkt dat ik je niet serieus neem oid) Hoeveel mensen je ook zeggen dat het leven mooi is, dat zelfmoord niet de moeite is, als je het echt wil zal je toch niet luisteren.. Heel erg veel suc6 meisje, geef niet op, blijf vechten.. |
Citaat:
Kan ook topic zijn voor 't verkrijgen van aandacht, hoop 't niet |
Citaat:
aan het forum ofzo.. Ook al ken je mensen van forum irl, dan zeg je toch iets persoonlijks als je überhaupt al afscheid wil nemen? |
Citaat:
|
Ik heb even nagebeld, en dit afscheid is dus puur forumtechnisch bedoeld!!
Ik schrok me al de pleuris! |
Citaat:
Nou ja.. Ik bedoel, naja, je snapt wel wat ik bedoel hoop ik :o :) |
Citaat:
|
oh..dus ze komt gewoon niet meer op het forum :confused:
In that case...Ze was niet bepaald duidelijk.. |
Citaat:
Mochten dit soort topics in het vervolg nog eens gepost worden (wat dus niet de bedoeling is!), doe dat dan iig met een duidelijke reden er bij, dan hoeven we ons (om maar even in vakjes bewoording te blijven) iig niet de pleuris te schrikken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |