Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   anaal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=253080)

lausie 19-10-2002 17:33

anaal

ik heb een vraagje let goed op he!

a neukt b vanachter
is a nu ontmaagd?

ik wil heel graag antwoord hierop

a new noise 19-10-2002 17:50

simpel : nee

Kirk22 19-10-2002 21:30

*heeft goed opgelet*
Ja, ik denk van wel. Anders zouden een boel sexueel actieve homos 'maagd' zijn.

LM 19-10-2002 22:14

Citaat:

a new noise schreef:
simpel : nee

LM 19-10-2002 22:16

Citaat:

Kirk22 schreef:
*heeft goed opgelet*
Ja, ik denk van wel. Anders zouden een boel sexueel actieve homos 'maagd' zijn.

Allemaal maagd :)

Aadje Prostaat 19-10-2002 22:57

als je op die manier ontmaagd word. kan je in ieder geval geen harde scheten meer laten

YoungSimba 19-10-2002 23:06

Er ligt in feite niets vast over wanneer je nu precies ontmaagd bent. Als je het heel theoretisch gaat bekijken, kom je er waarschijnlijk op uit dat alleen vaginaal neuken betekent dat je ontmaagd bent. Dat zou dan dus betekenen dat iedereen die dat nog nooit gedaan heeft nog maagd is, ook al hebben ze voor de rest de meest uitgebreide seks gehad. Wat mij betreft klopt dat niet helemaal.

Daarom denk ik dan ook dat het meer een gevoelskwestie is waar je zelf het uiteindelijk orrdeel over velt. Vind je dat je met anale seks ontmaagd bent, prima. Vind je dat niet, ook goed.

Goes15 20-10-2002 12:21

Citaat:

YoungSimba schreef:
Er ligt in feite niets vast over wanneer je nu precies ontmaagd bent. Als je het heel theoretisch gaat bekijken, kom je er waarschijnlijk op uit dat alleen vaginaal neuken betekent dat je ontmaagd bent. Dat zou dan dus betekenen dat iedereen die dat nog nooit gedaan heeft nog maagd is, ook al hebben ze voor de rest de meest uitgebreide seks gehad. Wat mij betreft klopt dat niet helemaal.

Daarom denk ik dan ook dat het meer een gevoelskwestie is waar je zelf het uiteindelijk orrdeel over velt. Vind je dat je met anale seks ontmaagd bent, prima. Vind je dat niet, ook goed.

tjeezus, wat ben jij zielig serieus zeg... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

LM 20-10-2002 12:30

Citaat:

Goes15 schreef:
Dat is ook de bedoeling van dit forum :rolleyes:

YoungSimba 20-10-2002 14:07

Citaat:

Goes15 schreef:
Er werd een serieuze vraag gesteld, he?

Hoe had ik beter moeten reageren? "Anaal :D LOL * giechel giechel *"

Grow up...

nare man 20-10-2002 14:18

Citaat:

Goes15 schreef:
En jij bent een zielig mannetje wat zich heel groot voelt omdat hij toevallig ooit een keer ontmaagd is door een gewillig slachtoffer en zich nu elke dag onbeschaamd aftrekt bij andermans verhalen op dit forum.

lausie 20-10-2002 15:22

hallo doe ff normaal man dit is een serieuze vraag hoor!grow up!!!!

a new noise 20-10-2002 15:50

Citaat:

nare man schreef:
En jij bent een zielig mannetje wat zich heel groot voelt omdat hij toevallig ooit een keer ontmaagd is door een gewillig slachtoffer en zich nu elke dag onbeschaamd aftrekt bij andermans verhalen op dit forum.

*g*

Mephisto 20-10-2002 16:00

Citaat:

YoungSimba schreef:
Er werd een serieuze vraag gesteld, he?

Hoe had ik beter moeten reageren? "Anaal :D LOL * giechel giechel *"

Grow up...

Roflol :D :D :D

Meesterlijke opmerking

-Meisje- 20-10-2002 17:42

Citaat:

Goes15 schreef:
Euh... wa was daar zielig aan? :confused:

Vinzz 20-10-2002 17:49

oftewel goes15 doe iedereen een plezier en houd je vingertjes van dat toetsenbord

mathfreak 20-10-2002 18:43

Citaat:

Alkahol!K schreef:
oftewel goes15 doe iedereen een plezier en houd je vingertjes van dat toetsenbord
Of zorg er voor dat je zorgvuldig van tevoren nagaat hoe jouw reply op anderen over zou kunnen komen voordat je deze typt.
En nu weer ontopic: ik zou zeggen dat het b is die door a ontmaagd wordt, even aangenomen dat b daarvoor nog nooit sexuele ervaring met iemand gehad heeft, dus de vraag of a ontmaagd is, is in dit geval wat mij betreft nee.

CryptapiX 20-10-2002 18:50

Citaat:

lausie schreef:

a neukt b vanachter
is a nu ontmaagd?

vanachter hoeft niet in de kont te zijn
dus ja :confused:

Kirk22 20-10-2002 19:23

Citaat:

CryptapiX schreef:
vanachter hoeft niet in de kont te zijn
dus ja :confused:

als je de titel ziet, kan je begrijpen wat er met 'van achter bedoeld word.'

Boeing 747-400 20-10-2002 19:34

Citaat:

lausie schreef:

a neukt b vanachter
is a nu ontmaagd?

Ik heb een keertje hierover wat gehoord op Radio538, bij 'Vrijen en Zo'. Daarin vertelde die mevrouw dat een jongen ontmaagd is zodra hij hem ergens in gestoken heeft, dus ook als je als jongen gepijpt bent.

HeerVanHasselt 20-10-2002 20:45

Citaat:

lausie schreef:

a neukt b vanachter
is a nu ontmaagd?

Ik vraag me echt af of je praktische ervaring hebt met de door jouw geschetste situatie.

~VliereFluiter~ 21-10-2002 08:58

Citaat:

lausie schreef:

a neukt b vanachter
is a nu ontmaagd?

zie het zo a neukt b voor de eerst keer van voor en b is een meisie dan is a dus ook ontmaagd :)

anonieme_teddybeer 21-10-2002 09:51

voor de topicstarter:

Gebruik de search hij is er niet voor nix

ZOEK

er staat vast wel iets tussen

Beyoned 25-10-2002 11:48

JAAAAH!!!

ontmaagden is niet iets het is een gevoel

Angie_ 26-10-2002 10:28

Citaat:

nare man schreef:
hehehehehe opzich is dit een leuk antwoord.. :D (y)

koukla 29-10-2002 13:10

lekker boeiend ook, nix in je leven maakt ui van: ben k nou die dag of die dag ontmaagd e nwwanneer preies? als het maar lekker is.....

skyscraper 30-10-2002 11:34

Citaat:

Boeing 747-400 schreef:
Ik heb een keertje hierover wat gehoord op Radio538, bij 'Vrijen en Zo'. Daarin vertelde die mevrouw dat een jongen ontmaagd is zodra hij hem ergens in gestoken heeft, dus ook als je als jongen gepijpt bent.
:confused: lijkt me een beetje sterk.. maar zou bes zo kunnen zijn. Maar ik denk toch gewoon dat het voor iedereen anders is. Ik vind dat A wel ontmaagd is.

Jouw_Duiveltje 30-10-2002 11:56

Kijk "ontmaagd" blijft natuurlijk maar een term iedereen kan er iets anders in zien dat zie je wel in dit topic..
Voor mij is het zo dat iemand die met zijn penis in een vagina is geweest om het maar ff grof uit te drukken ontmaagd is...Bij homo's is dit naar mijn mening anders...die gebruiken hun kont als vagina (vrij grof uitgedrukt...) En ik vind dus dat die daardoor wel ontmaagd kunnen worden.
Maar ik blijf erbij dat dit voor iedereen anders is...

Beyoned 31-10-2002 14:23

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
Kijk "ontmaagd" blijft natuurlijk maar een term iedereen kan er iets anders in zien dat zie je wel in dit topic..
Voor mij is het zo dat iemand die met zijn penis in een vagina is geweest om het maar ff grof uit te drukken ontmaagd is...Bij homo's is dit naar mijn mening anders...die gebruiken hun kont als vagina (vrij grof uitgedrukt...) En ik vind dus dat die daardoor wel ontmaagd kunnen worden.
Maar ik blijf erbij dat dit voor iedereen anders is...

benk het helemaal mee ons eens ontmaagden is meer een gevoel
ook wel wat jij zeg erin ensow.
mah als je bent verkracht bv?
dan vind ik niet dat je bent ontmaagd

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 14:24

Citaat:

tupac.netmenu.nl schreef:
benk het helemaal mee ons eens ontmaagden is meer een gevoel
ook wel wat jij zeg erin ensow.
mah als je bent verkracht bv?
dan vind ik niet dat je bent ontmaagd

nee vind ik eigenlijk ook niet..

Beyoned 31-10-2002 14:26

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
nee vind ik eigenlijk ook niet..
hehe zie je wel?
lees my signature maar :P:P:P

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 14:26

Citaat:

hehe zie je wel?
lees my signature maar :P:P:P

als je zegt dat ik een eikel ben is je signature meteen overbodig...

Beyoned 31-10-2002 14:39

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
die snap ik ff niet :confused:

Beyoned 31-10-2002 14:40

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 14:44

Citaat:

lol just joking... ik bedoel als je zegt dat ik een eikel ben dan ben je niet meer always right :P

Beyoned 31-10-2002 14:46

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef:
lol just joking... ik bedoel als je zegt dat ik een eikel ben dan ben je niet meer always right :P
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWH :D lol

mah die signature klopt wel he :P

ehm ff ontopic:

het gaat om het gevoel en om de daad vind ik:

als het homo's zijn is dat het hoogst haalbare zeg mah dan wel
als het een jongen en een meisje zijn (die voor het eerst anaal word genomen en niet vaginaal :eek: ) vind ik niet dat je ontmaagd bent

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 15:38

Citaat:

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWH :D lol

mah die signature klopt wel he :P

ehm ff ontopic:

het gaat om het gevoel en om de daad vind ik:

als het homo's zijn is dat het hoogst haalbare zeg mah dan wel
als het een jongen en een meisje zijn (die voor het eerst anaal word genomen en niet vaginaal :eek: ) vind ik niet dat je ontmaagd bent

mee eens..

KiMZz 31-10-2002 15:58

Oneens, ontmaagd zijn is gewoon een gevoel. Bij meisjes scheurt er een maagdenvlies idd, en daar komt die term vandaan. Jongens hebben geen maagdenvlies en daarover wordt eigenlijk nooit gezegd dat ie ontmaagd is.
Ik vind dat je ontmaagd bent als je voor t eerst sex hebt gehad met iemand, of dat anaal of vaginaal is geweest dat maakt niet uit.

Jouw_Duiveltje 31-10-2002 16:02

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Oneens, ontmaagd zijn is gewoon een gevoel. Bij meisjes scheurt er een maagdenvlies idd, en daar komt die term vandaan. Jongens hebben geen maagdenvlies en daarover wordt eigenlijk nooit gezegd dat ie ontmaagd is.
Ik vind dat je ontmaagd bent als je voor t eerst sex hebt gehad met iemand, of dat anaal of vaginaal is geweest dat maakt niet uit.

hmm kan ook voor iedereen anders denkik

Beyoned 01-11-2002 09:25

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:

dus als je hetero bent en je doet voor eerst anaal ben je ontmaagd?
dan betekend het dus ook dat je bent ontmaagd als je voor eerst gevingerd word

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 09:59

Citaat:

dus als je hetero bent en je doet voor eerst anaal ben je ontmaagd?
dan betekend het dus ook dat je bent ontmaagd als je voor eerst gevingerd word

nee ze bedoelt dat als een jongen een meisje anaal neemt dat beiden dan ontmaagd zijn alleen als de penis van een jongen in een van beide gaten gaat ;) (dus niet pijpen...)

Berretje 01-11-2002 10:38

Ik had zo'n idee, de term "ontmaagd" dat da gewoon is als je sex met iemand hebt gehad. Niet persee ergens passief of actief bezig hoeft te zijn... Dus gewoon dat je niet meer "groen" ;) ziet

Jouw_Duiveltje 01-11-2002 10:43

Citaat:

Berretje schreef:
Ik had zo'n idee, de term "ontmaagd" dat da gewoon is als je sex met iemand hebt gehad. Niet persee ergens passief of actief bezig hoeft te zijn... Dus gewoon dat je niet meer "groen" ;) ziet
voor de wetenschap is het volgens mij zo dat je ALLEEN ontmaagd bent als een jongen met zijn penis in een vrouws vagina is geweest....

maar zo voel ik het niet...

lake bodom 02-11-2002 10:03

je eerste keer anaal??? :confused:

maar oke,, voor meisje als t haar vagina... en voor jonges anders denk ik... dus denkt wel

KrizzZzZZzzjE :P 02-11-2002 18:46

je bent ontmaagd als je geneukt bent of geneukt hebt.
ookal neuk je diegene van achteren, diegene is geneukt dus is ontmaagd
en de neuker neukt dus is ook ontmaagd

:)

KiMZz 03-11-2002 14:33

Amen

Wolfpac101 03-11-2002 16:45

Ik vind ontmaagding dit: vrijwillige penetratie.en daar bedoel ik mee als nu jongen meisje of jongenjongen anaal of gewoon sex hebben dan zijn ze ontmaagd vind ik.want bevoorbeeld verkrachting vind ik niet ontmaagding.wetenschappelijk wel.ma stel dat je verkracht bent dan is dat niet echt een eerste keer wat je wil herrinnere.en als meisje met meisje sex heeft dan weet ik niet echt hoe ze mekaar ontmaagden.als de een dildo bij de ander in brengt bevoorbeeld zou ik zien als ontmaagding.maja das mijn opvatting.want volgens wetenschap zit ik er dik naast op meeste vlakken.maja ik beslis nog altijd zelf wat ik vind daarover wat de wetenschap of iemand anders ook zegt.

Beyoned 05-11-2002 14:32

Citaat:

Wolfpac101 schreef:
Ik vind ontmaagding dit: vrijwillige penetratie.en daar bedoel ik mee als nu jongen meisje of jongenjongen anaal of gewoon sex hebben dan zijn ze ontmaagd vind ik.want bevoorbeeld verkrachting vind ik niet ontmaagding.wetenschappelijk wel.ma stel dat je verkracht bent dan is dat niet echt een eerste keer wat je wil herrinnere.en als meisje met meisje sex heeft dan weet ik niet echt hoe ze mekaar ontmaagden.als de een dildo bij de ander in brengt bevoorbeeld zou ik zien als ontmaagding.maja das mijn opvatting.want volgens wetenschap zit ik er dik naast op meeste vlakken.maja ik beslis nog altijd zelf wat ik vind daarover wat de wetenschap of iemand anders ook zegt.
vink niet anaal bij een meisje is zelfde als virngeren.
niet de daad zelf
bij homos is dit het wel!

emperor crono 05-11-2002 16:28

ontmaagden voor man = (vrijwillig) met je leuter een ander lichaam door een opening binnendringen. En daarbij kan je onderscheid maken tussen anaal of vaginaal ontmaagd worden, of oraal, nasaal, wat je maar wilt.

KiMZz 05-11-2002 22:03

:S oraal ontmaagd worden? ALs je een jongen pijpt is ie echt nie ontmaagd hoor!!
Ik vind m alleen ontmaagd als t anaal of vaginaal is...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.